środa, 10 grudnia 2014

CO ZA RZĘSY! CZYLI POGRUBIAJĄCY TUSZ DEBBY

 
Blogowanie czas zacząć:) 
Jako, że Święta Bożego Narodzenia tuż tuż moje zdjęcia już w świątecznym klimacie:)
Na pierwszy ogień idzie dziś odkryty przeze mnie niedawno tusz do rzęs marki Debby What Lashes! Fiber Volumizing. Upolowany w promocyjnej cenie 7,90 zł w Super Pharm, jego regularna cena to ok 35 zł.  Widząc taką cenę nie mogłam się nie skusić:)
Jak nazwa wskazuje jest to tusz pogrubiający, dodający rzęsom objętości. Dodatkowo dzięki specjalnie wyprofilowanej szczoteczce wydłuża rzęsy i je podkręca. Rewolucyjne nylonowe włókna mają osadzać się na włoskach, wypełniając przestrzeń między nimi i dając efekt grubych, pięknych rzęs. A czy jest tak w rzeczywistości?




tusz do rzęs pogrubiający


Tusz, którego jest aż 14 ml,  zamknięty jest w stylowym czarno-różowym opakowaniu, ze wspomnianą dużą szczoteczką. Dla osób o mniejszych oczach lub tych, które nie mają wprawy w posługiwaniu się takiej wielkości końcówką może być to pewien problem. Dodatkowo nabiera ona dość dużo tuszu na raz, trzeba uważać, by rzęsy nie wyszły posklejane. Za to mały minus. Jednak nie zrażajcie się od razu:) wystarczy użyć tuszu kilka razy by nabrać wprawy.




tusz pogrubiający, tusz do rzęs szczoteczka



Niestety moje rzęsy do najdłuższych nie należą, ponadto mają skłonność do wypadania co sprawia, że o super objętości mogę zapomnieć. Kupując ten tusz miałam spore oczekiwania co do efektu jego działania. I nie zawiodłam się, choć nie jest to tak spektakularny efekt na jaki liczyłam. Rzęsy po użyciu tuszu What Lashes! są grubsze, wydłużone, a tusz nie osypuje się w ciągu dnia. Już pierwsza warstwa daje dość mocne pogrubienie, a kolejna tylko potęguje efekt. Jednak tusz dość szybko zasycha na rzęsach, trzeba nakładać warstwy jedna po drugiej , inaczej pierwsza będzie zbyt twarda, aby nałożyć kolejną.

 
 




Pomijając te drobne mankamenty tusz jest naprawdę fajny i polecam go wszystkim dziewczynom, które marzą o grubych, wywiniętych rzęsach. Jednak najlepiej sprawdzi się u osób z dość długimi rzęsami, gdyż będzie im zdecydowanie łatwiej uchwycić włoski tak dużą szczoteczką.
 
A Wy co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz