niedziela, 25 stycznia 2015

LENIWA NIEDZIELA Z KSIĄŻKĄ:)

Witajcie po dość długiej przerwie:)
tak mnie rozleniwił świąteczno-noworoczny czas, że kompletnie porzuciłam bloga na pewien czas:( ale obiecuję poprawę i systematyczność! takie moje noworoczne postanowienie:)
Dziś pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, za to idealnie nadaje się do spędzenia popołudnia pod kocykiem, z dobrą książką i filiżanką ulubionej herbaty:) tak też zrobiłam. Oczywiście nie obyło się bez przepysznego ciasteczka z czekoladą:)
Tym razem sięgnęłam po lekką, kobiecą literaturę, a mianowicie po książkę Krystyny Bartłomiejczyk pt. "Sama tego chciałaś, Zuzanno"
 



książka Sama tego chciałaś Zuzanno




Jest to historia kobiety, która znalazła się na życiowym zakręcie..i to po części ze swojej winy. Zuzanna Dołęga, matka dwóch dorastających córek i żona prawnika próbuje być jednocześnie sprzątaczką, kucharką, powiernicą, kochanką i synową. Wychodzi jej to raz lepiej, raz gorzej, jednak kiedy na horyzoncie pojawia się Wiewióra, czyli ruda, szczupła i seksowna pracownica kancelarii męża wszystko staje na głowie.. Dzięki wsparciu przyjaciółek Zuzannie udaje się nie zwariować, choć zwariowanych przygód nie brakuje:)
Jesteście ciekawe jak toczy się dalej ta opowieść? polecam przeczytać, ja już czatuję na drugą część:)

2 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie! Uwielbiam takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również:) polecam przeczytać, wartka akcja i pozytywnie zakręcona bohaterka to jest to co lubię:)

    OdpowiedzUsuń