PLANETA ORGANICA ODŻYWKA AWOKADO

Witajcie
Od jakiegoś czasu testuję kilka rosyjskich kosmetyków. Co prawda na blogach powiedziano już o nich chyba wszystko, ale jeden z nich urzekł mnie tak bardzo, że doczekał się osobnej notki i u mnie:) a mowa o Balsamie Awokado do wszystkich typów włosów "Objętość i połysk"  Planeta Organica Afryka. Jeśli chcecie się dowiedzieć czym zdobył moje serce zapraszam do dalszego czytania.
 
 
 
 

 
Bardzo podoba mi się design tych kosmetyków. Odżywka zamknięta jest w solidnej butelce o bardzo prostym, ale efektowym kształcie. Co prawda dość trudno wydobywa się ją ze środka, ale jej działanie rekompensuje wszelkie niedogodności. Pojemność to 250 ml, koszt ok 14 zł więc nie tak źle, można dostać ją w promocji za 10 zł. Zamykanie tradycyjne, na klik, dobrze wykonane, nie urywa się.
 
 
 
 
 
 
Konsystencja bardzo przyjemna, ani nie za gęsta, ani niezbyt rzadka, taka w sam raz. Za to zapach jest naprawdę przepiękny, świeży, owocowy, dla mnie bomba! Mogłabym używać tego balsamu ze względu na sam zapach:)
 
 
 
 
 
 
 
Odżywka zawiera aż 12% organicznego oleju awokado. Nie ma za to silikonów i parabenów. Jak obiecuje producent:
Balsam do włosów z dodatkiem olejku awokado doskonale nawilży włosy i pobudzi ich cebulki do szybszego wzrostu. Nada włosom naturalny blask.
 
 

 
 
 
Jak spisał się u mnie? Co prawda szybszego wzrostu włosów nie zauważyłam, ale nawilżenie i blask już tak:) Mam włosy niskoporowate, zdrowe, jedynie końcówki są wyższej porowatości i suche. Myję je już od dawna metodą OMO, ta odżywka idzie jako drugie O. Po jej użyciu włosy są miękkie, odpowiednio dociążone, krótsze włoski nie fruwają mi wokół twarzy. Są też lekko odbite u nasady i naprawdę pięknie błyszczą. Nie zauważyłam też, aby szybciej się przetłuszczały, a do tego cudnie pachną. Dla osób z suchymi, zniszczonymi włosami ten balsam będzie zbyt lekki, ale dla cienkich, normalnych włosów jest w sam raz. Moje pokochały go miłością absolutną:)
 
 
 
 
 
Znacie ten balsam? Jak spisał się u Was? Ja mam zamiar przetestować jeszcze wersję  z olejem makadamia:)
 
 

Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna