Smakowita galaretka arbuzowa Apis

Witajcie:)
dawno mnie tu nie było, ale wracam z prawdziwie letnim przysmakiem- galaretką arbuzową:) Jednak mimo smakowitej nazwy nie radzę jej jeść:) Jest to bowiem peelingująca galaretka do ciała z arbuzem i drobinkami kokosa marki Apis. Jeśli jesteście jej ciekawi zapraszam do dalszej części postu.
 
 
peeling do ciała
 

Nikogo nie zdziwię pisząc, że lubię polskie marki i naturalne produkty. Ta galaretka spełnia oba te warunki. Marka Apis tworzy naturalne, bezpieczne kosmetyki. W 2014 roku firma została uhonorowana statuetką Polish Exclusive  w konkursie skierowanym do najbardziej ekskluzywnych polskich marek. To duże wyróżnienie, a dla nas-konsumentów potwierdzenie, że kupujemy kosmetyki wysokiej jakości.
 
 
peeling


Galaretka Apis znajduje się w wygodnej tubie z porządnym zamknięciem, o pojemności 200 ml. Dodatkowo każda tuba ma plombę w miejscu otwarcia, którą zrywamy dopiero gdy otwieramy kosmetyk, dzięki czemu mamy pewność, że nikt go wcześniej nie używał. Na moim zdjęciu już jej nie ma, ale uwierzcie mi, że to bardzo fajna sprawa. Nic mnie tak nie wkurza jak wymacane i próbowane kosmetyki z drogerii. Koszt galaretki to ok 12 zł.


peeling do ciała

 
Jak czytamy na opakowaniu peeling ten zawiera złuszczające drobinki kokosa oraz ekstrakt z arbuza, papai i ananasa. Dzięki temu ma sprawiać, że skóra będzie wygładzona, odświeżona. Skład jest dość dobry, wysoko znajdują się wyżej wymienione ekstrakty, gliceryna, drobinki kokosa. I oczywiście kosmetyki testowany dermatologicznie.
 
 
peeling Apis do ciała


Miałam już kilka kosmetyków marki Apis i prawie wszystkie przypadły mi do gustu więc galaretkę wzięłam bez zastanawiania. Tym bardziej, że uwielbiam zapach arbuza. Tu jednak miałam pewne obawy, bo często zapachy owocowych kosmetyków są sztuczne, nieładne i wręcz odpychają. Ta galaretka pozytywnie zaskakuje, zapach jest naprawdę śliczny! Konsystencja jest dość płynna, przypomina właśnie taką jeszcze mało ściętą galaretkę w cukierkowo różowym kolorze:) Jest w  niej naprawdę dużo drobinek! Świetnie dają sobie radę ze złuszczaniem skóry, mimo, że nie jest to ostry zdzierak. Bardzo ją polubiłam:) Po każdym użyciu skóra jest faktycznie gładka, a cała łazienka pachnie cudnie świeżymi owocami z nutką kokosa. Polecam dla osób lubiących mocno owocowe kosmetyki.
 
 
peeling Apis


peeling do ciała
 
 

Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna