Jesienna wygrana

Kochani dziś przychodzę się pochwalić  moją pierwszą, cudną zdobyczą w blogowych rozdaniach:) Zdarzało mi się już wygrywać coś w różnych zabawach, ale sporadycznie, a w konkursach na blogach niestety nigdy, choć brałam udział w dziesiątkach takich akcji.. Jako, że jestem optymistka tłumaczę to sobie w myśl zasady, że kto ma szczęście w miłości nie ma szczęścia w kartach, czyli farta do wygrywania:) A tu taka niespodzianka:) Dzięki Alicji z bloga kolorowemarzeniaali.blogspot.com stałam się właścicielką uroczych dyniek baby boo:) Zerknijcie na blog Alicji, jak pięknie zaaranżowała jesienne dekoracje w swoim domu.  Ja własnie odebrałam swoja przesyłkę i jeszcze dziś wieczorem pochwalę się jak dynie prezentują się u mnie:)
pozdrawiam ciepło:) Alu..jeszcze raz dziękuję:)



Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna