SCULPT&GLOW

Kosmetyki Lily Lolo urzekły mnie od pierwszego wejrzenia... minimalistyczne, czarno-białe opakowania, zdrowe składy, piękne kolory i duży wybór produktów skradł moje serce. Odkąd poznałam pierwszy kosmetyk Lily Lolo, a był to podkład, mój apetyt na te kosmetyki rósł i dziś mam już całkiem niezłą rodzinkę Lilowych piękności:) Pokazywałam wam niedawno przepiękny róż, a dziś wspaniała i uniwersalna paleta do konturowania i rozświetlania. 





Sculpt &Glow to paleta, za pomocą której szybko wymodelujesz i rozświetlisz twarz. Jak każdy kosmetyk Lily Lolo ma doskonałą jakość i przyjazny skład, jest starannie wykonana i praktyczna, a kolory bronzera i rozświetlacza będą pasowały każdemu! Bronzer ma neutralny, piękny odcień którym zarówno ocieplisz jak i wymodelujesz rysy twarzy. Rozświetlacz ma szampański odcień i zostawia na skórze subtelny blask. To kolejna paletka, która mnie zachwyca i po którą sięgam bardzo często. I bronzer i rozświetlacz pięknie rozcierają się na twarzy, nie pylą i nie robią plam! A sama paletka ma kompaktowe rozmiary, wygodne lusterko i można ją wrzucić choćby do torebki. No lubię bardzo! 

 
Kosmetyki mineralne królują w mojej kosmetyczce. Używam ich od prawie dwóch lat i to jest niesamowite uczucie lekkości na skórze. Jeśli męczycie się z ciężkimi podkładami czy bronzerami, po których wyskakują Wam niedoskonałości to kosmetyki mineralne są odpowiedzią na te problemy! Jakie są Wasz ulubione minerałki?   
 


lily lolo



lily lolo




Komentarze

  1. Może pokaż chociaż swatche ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym blogu opowiem koleżance bo ją takie blogi bardzo interesują. Mnie taki blog za bardzo nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna