ŚWIETNY OLEJEK DO DEMAKIJAŻU WHAMISA

Przekonałam się na własnej skórze jak ważne jest dobranie odpowiedniego produktu do mycia twarzy i demakijażu, tak by nie wysuszać cery już na etapie mycia. Przez lata używałam zbyt silnych środków do oczyszczania twarzy, przez co skóra była coraz bardziej odwodniona, a jak jeszcze dołożyć do tego nieodpowiednią pielęgnację to problemy z cerą gwarantowane. Dziś o olejku, który jest delikatny i świetnie mi służy, oto sławny Organic Flowers Cleansing Oil marki Whamisa.




Olejek Whamisa- działanie, skład i moje wrażenia. 


Myślałam już, że ten olejek nigdy się nie skończy:) Jest pioruńsko wydajny, serio! Ale fakt, że zużyłam drugą butelkę mówi sam za siebie no i używam go już naprawdę dłuuugo, więc czas na kilka słów o nim. 

Jest to olejek z emulgatorem więc taki jakie lubię najbardziej. Pachnie pięknie choć delikatnie i równie pięknie zmywa makijaż. A jego użycie jest banalnie proste i bardzo przyjemne. Nakładam dwie pompki olejku na suchą twarz i zaczynam demakijaż. Wystarczy chwilkę pomasować skórę by rozpuścić makijaż i wszelkie zabrudzenia, a potem kolejną chwilkę zajmuje zmycie go z twarzy bo pod wpływem wody zmienia się w mleczną emulsję. Czasem używam jeszcze delikatnej emulsji Toleriane jako drugi etap oczyszczania, ale jeśli mam tyko delikatny makijaż to i ten jeden etap wystarcza do porządnego oczyszczenia twarzy. 


W składzie same fajne oleje: bazą jest tu olej z orzechów laskowych, poza tym znajdziemy tam też olej jojoba, arganowy, awokado i wyciąg z korzenia tarczycy bajkalskiej. 

Skład:

*Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, ☆Caprylic/Capric Triglyceride, *Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, *Persea Gratissima (Avocado) Oil, *Camellia Japonica Seed Oil, *Argania Spinosa Kernel Oil, *Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, **Scutellaria Baicalensis Root Extract, **Paeonia Suffruticosa Root Extract, **Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, *Lactobacillus/Chrysanthemum Sinense Flower Ferment Filtrate, *Lactobacillus/Nelumbium Speciosum Flower Ferment Filtrate, *Lactobacillus/Dandelion Leaf/Root Extract Ferment Filtrate, Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Geranium Maculatum Oil, ***Fragrance (*Certified Organically Grown ** Natural Origin **Natural Preservative ***Natural Fragrance)



Olejek sprawdza się świetnie i nie powoduje u mnie żadnych niedoskonałości, więc jako pierwszy etap oczyszczania jest znakomity. Kiedy miałam cerę odwodnioną powodował lekkie ściągnięcie cery, ale odkąd zadbałam o porządne nawilżenie już na etapie mycia i moja skóra wróciła do równowagi, to po użyciu tego olejku nie czuję żadnego ściągnięcia.  Cena regularna to około 100 zł, ale można go złapać w dobrej promocji więc warto polować!


Komentarze

  1. Miałam okazję go przetestować i u mnie sprawdził się bardzo dobrze, ale wydaje mi się, że teraz cena regularna jeste jeszcze wyższa niż 100 zł, jakby kosztował 80 to uważam, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, chyba nieco ponad 100 zł kosztuje, ale zdarzają się promocje -30% i wtedy naprawdę warto go kupić:)

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna