Pastelowe dodatki do kuchni i małe zakupy

Dziś za oknem piękne słońce i już naprawdę czuć, że wiosna niedaleko:) Jakoś tak człowiekowi raźniej i weselej, porzucamy ciepłe koce, wieszamy zwiewne firanki, wpuszczamy światło do domu. Dlatego też  niedługo mam zamiar zmienić dekoracje  w mieszkaniu, szczególnie w kuchni na delikatne, pastelowe. Trzeba też pomyśleć o zbliżających się Świętach Wielkanocnych. Przeglądając nowe kolekcje w sklepach trafiłam na wiosenna kolekcję Tchibo, zobaczcie sami ile tam pięknych pastelowych cudeniek:)
 
 
pastelowa kuchnia










Szczególnie miętowa deska w skandynawskim stylu skradła mi serce:) Już zamówiona:) Będzie się pięknie komponować z moją nową półką kuchenną.



 


Dostępna jest jeszcze także typowo skandynawska kolekcja "Scandi-design z Północy". Zobaczcie koniecznie!.
Wszystkie powyższe zdjęcia pochodzą z Tchibo.pl
Na szybko pokażę jeszcze moje ostatnie zakupowe drobnostki. Pastelowe utensylia kuchenne z Biedronki :



dodatki do kuchni



pastelowe dodatki do kuchni



Oraz urocza taca z Tigera w jelonki, czyż nie jest piękna?:)



sklep Tiger


Pozdrawiam Was wiosennie:)




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podobają:) Pastelowe kolory, subtelne dodatki, pięknie:)

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna