Nowości IKEA 2017

Witajcie:)
Do Ikei zaglądam dość często i jeszcze nie zdarzyło mi się wyjść stamtąd z pustymi rękami:) To jest po prostu mission impossible... A od kilku dni przeglądam nowy katalog IKEA na rok 2017 i wzdycham do kolejnych drobiazgów, nowoczesnych form i ciekawych dodatków.  Zobaczcie sami:)


nowości IKEA 2017


Katalog szwedzkiej marki jest zawsze wyczekiwany i rozchwytywany:) Tak było i tym razem, gdy tylko znalazłam go w skrzynce nie mogłam się doczekać by rozsiąść się wygodnie z ulubioną kawą i zanurzyć w świat domowych inspiracji. Uwielbiam takie moje chwile.  Bardzo bliskie jest mi także hasło przewodnie katalogu:  "Dla wszystkich którzy chcą żyć po swojemu". O tak, to coś dla mnie. Zawsze przyświecała mi idea, że mój dom ma być urządzony tak jak ja chcę, a nie tak jak wypada lub jakie są aktualne trendy w modzie. O ile dobrze się w nim z mężem czujemy to jest to dom idealny:) I o tym właśnie przekonuje nas IKEA, dom ma nie być idealny..ma być w 100% nasz! 


nowości IKEA 2017


Niedoskonałość wystarczająco doskonała - czyli pochwała niedoskonałości:) Rozgotowany makaron? Każdemu się zdarza i tylko od nas zależy czy odbierzemy to jako dowód beznadziejności w kuchni czy po prostu obrócimy w żart. Szkoda życia na przejmowanie się głupotami, ważniejszy jest czas spędzony razem na przygotowaniu posiłku niż efekt końcowy. 


nowości IKEA 2017


 W nowym katalogu sporo miejsca poświęcono własnie kuchni, jadalni i celebrowaniu posiłków. Poznajemy historie osób, które w swojej kuchni czują się doskonale i dzielą się tą radością z innymi. A przy tym nie boja się eksperymentować i podejmować ważnych decyzji, polecam przeczytać.


nowości IKEA 2017


W tym poście przedstawiam tylko kilka zdjęć z katalogu, jednak tych, którzy nie mają go w wersji papierowej zachęcam do obejrzenia go online. Od wczoraj na stronie IKEA można pobrać darmową aplikację i oglądać do woli:) Poniżej jeszcze kilka kadrów z katalogu.


nowości IKEA



nowości IKEA



nowości IKEA



nowości IKEA



nowości IKEA


I nowości, które wpadły mi w oko:)

sofa SODERHAMN



czajnik VARDAGEN


stolik KVISTBRO

stoliki SVALSTA



krzesło NORRARYD

maselniczka ANVANDBAR
kubek SANNING




Jest kilka produktów po które zapewne wybiorę się do sklepu. A Wam spodobało się coś szczególnie? 
Miłego dnia;)

wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony IKEA

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko takie ładne! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna