ROSSMANN PROMOCJA 2+2 I MOJE ZAKUPY

Witajcie:)
Po długiej przerwie wracam z recenzjami kosmetyków. Od kilku dni trwa kolejna, fajna promocja w Rossmannie 2+2 GRATIS. Akcja dotyczny kosmetyków do pielęgnacji twarzy i jak nazwa wskazuje przy zakupie dwóch produktów następne dwa (tańsze) otrzymujemy za darmo. Promocja trwa do końca maja. Jeśli jesteśce ciekawi co kupiłam zapraszam do dalszej części posta.

Tołpa
Długo zastanawiałam się co kupić. Ponieważ szukam kremu na dzień z filtrem wiedziałam, że jednym z produktów będzie taki właśnie krem. Wybór padł na krem łagodzący CC Mixa SPF 15 przeciew zaczerwienieniom. Trochę obawiam się, iż faktor 15 będzie za mały na lato, ale i tak większą część dnia spędzam w pomieszczeniu więc może nie będzie tak źle. Zresztą na całodzienne wypady na miasto itd mogę nakładać krem z więszym faktorem.

krem Mixa

Następnie wrzuciłam do koszyka dwa kremy Tołpa z lini Gładka skóra 30+. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach i chcę je przetestować osobiście. Mam zamiar używać ich na noc, mimo iż są przeznaczone na dzień. Trzydziestka w tym roku więc muszę zadbać o bardziej kompleksową pielęgnację.

krem Tołpa Gładka skóra


Nad ostatnim produktem zastanawiałam się dłuższą chcwilę bo nie byłam pewna czy wypróbować kolejny krem czy może wziąć sprawdzony micel, ale gdy zobaczyłam cenę różowego micela Garniera ( 19 zł!) to zrezygnowałam. Zdecydowanie wolę go kupować po 9,90 na promocji lub w Biedronce po 23 zł za dwie sztuki. Co prawda i tak miałabym go tutaj gratis ale wolałam wziąć coś czego za później za 9,90 nie kupię. Dobrałam krem Tołpa matowa skóra. Mam dośc mocno przetłuszczającą się skórę, a są dni kiedy wyjątkowo zależy mi na zmatowieniu twarzy, zobaczymy czy ten krem się sprawdzi. 

krem Tołpa matowa skóra


Podsumowując muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tych zakupów:) Nie miałam żadnych trudności przy kasie, wirtualna karta z aplikacji dała się zeskanować bez problemu, a czytałam, że u nie których nie chciała działać.  Jeśli jeszcze nie korzystaliście z promocji Rossmanna to teraz warto, do końca maja jeszcze kilka dni więc zdążycie. Za jakiś czas możecie się spodziewać recenzji tych przyjemniaczków.


Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna