Mgiełka łagodząca La Roche Posay Serozinc

Do marki La Roche Posay mam duże zaufanie i jestem jej wielbicielką od lat. Konkretnie to odkąd poznałam krem Effaclar Duo, który uratował mi skórę ( dosłownie i w przenośni:). Wypróbowałam juz wiele produktów tej marki i choć nie wszystkie dawały efekt wow, to jednak żaden nie zrobił mi krzywdy. Wiem, że sięgając po kosmetyk od La Roche Posay mogę być spokojna o ewentualne efety uboczne i niemiłe niespodzianki, bo ich po prostu nie będzie. Ostatnio w ręce wpadła mi nowośc: mgiełka łagodząca z pochodną cynku do skóry tłustej Serozinc. Zapraszam na recenzję.


mgiełka Serozinc
 Mgiełka ma pojemnośc 150 ml, kosztuje mniej więcej 25 zł.

Co obiecuje producent?

"Widocznie zmniejsza błyszczenie się skóry, skóra wygląda na odświeżoną, a pory na zmniejszone. Liczba niedoskonałości wydaje się zredukowana. Łagodzi uczucie podrażnienia i pieczenia skóry.

 Dla skóry mieszanej i tłustej, z tendencją do niedoskonałości.
Mgiełka matująca do skóry tłustej i skłonnej do trądziku o właściwościach łagodzących i antyoksydacyjnych. Wzbogacona została w cynk znany z działania regulującego sebum i właściwości matujących."

Obietnice obietnicami, a jakie jest działanie? Hmmm.. trudno mi to określić jednoznacznie. Mgiełka bardzo fajnie orzeźwia i w ciepłe letnie dni na pewno będzie przydatna. Jeśli chodzi o matowienie skóry to musze przyznać, że owszem, po spryskaniu twarzy mgiełką i odczekaniu chwilkę, aż się wchłonie cera jest ładna, delikatnie zmatowiona, choć nie jest to pełny mat. Czy łagodzi podrażnienia nie powiem, bo takowych nie posiadam. Porów nie zmniejsza, ani nawet nie wydaja się one zmniejszone. To w ogóle jest taki wybieg producenta: skóra wygląda na odświeżoną, liczba niedoskonałości wydaje się zredukowana. No własnie..wydaje się. Bo ani nie zmniejszyła ona ilości niedoskonałości, ani wielkości porów. Mimo to polubiałm tę mgiełkę ponieważ daje przyjemne uczucie odświeżenia i wchłania się bez uczucia lepkości i wilgoci na twarzy tak jak się u mnie dzieje po użyciu wody termalnej.


mgiełka Serozinc


Serozinc

Podsumowując..jeśli liczysz na zredukowanie niedoskonałości i zmniejszenie porów to się niestety rozczarujesz. Ale jeśli lubisz uczucie orzeźwienia na twarzy, a nie chcesz czekać długo, aż woda termalna się wchłonie, a dodatkowo chcesz ograniczyć błyszczenie cery, to będzie to produkt idealny dla Ciebie:)




Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna