Co kupiłam na promocji w Rossmanie?

Witajcie Kochani
Dziś pokażę Wam co kupiłam na ostatniej promocji w Rossmanie, która zakończyła się dwa dni temu. Trwała od 9 do 19 kwietnia i rabatem -55% objęte były kosmetyki do makijażu. Oczywiście nie mogłam przegapić tej okazji więc drugiego dnia promocji wybrałam się na łowy. Zapraszam do obejrzenia moich zdobyczy. 


krem BB  Bourjois

Początkowo zamierzałam zamówić upatrzone kosmetyki online, ale oczywiście większość była niedostępna więc zostało mi szukanie ich w stacjonarnych drogeriach. Na szczęście zastałam wszystko co chciałam oprócz pomady do brwi Wibo, którą kupiła mi koleżanka.  

Do mojego koszyka trafiły:
*paleta cieni Wibo Modern
*puder bananowy Banana Powder Wibo
*puder utrwalający makijaż Fixing Powder Wibo
*paleta korektorów Wibo
*pomada do brwi Wibo w kolorze soft brown
*kredka cielista Lovely
*tusz do rzęs Wibo Volume Drama
*tusz do rzęs Eveline Fiberlasting
*puder brązujący Lovely Golden glow nr 2
*krem BB Bourjois Healthy Mix odcień  02 Medium

puder bananowy

tusz Volume drama

pomada do brwi

Wibo Modern


Jak widzicie przeważają produkty polskiej marki Wibo, która ostatnimi czasy wprowadziła na rynek wiele naprawdę dobrych jakościowo kosmetyków. Szczególnie ciekawa byłam kremu BB Bourjois, korektorów, tuszu Volume Drama i pudru bananowego. I o ile trzy ostatnie przypadły mi do gustu to na kremie BB się zawiodłam:( Odcień piękny, ładnie stapia się ze skórą, ale po kilku dniach używania wyskoczyło mi sporo niespodzianek na twarzy:( Co do palety cieni to kolory są mocno napigmentowane, nie osypują się jakoś szczególnie, ale to co mi bardzo przeszkadza to dziwny zapach jaki czuć po otwarciu palety...czy te z Was, które posiadają paletę też to czują, czy ja trafiłam na jakąś starą?:( Najbardziej zadowolona jestem z pomady do brwi, jest naprawdę świetna! Nareszcie moje brwi wyglądają elegancko.
A Wy co fajnego upolowałyście dzięki promocji? Piszcie w komentarzach:) 
Miłego dnia:)


kosmetyko do makijażu





Komentarze

  1. Ten krem BB jest przyjemny i dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, bardzo przyjemny w użyciu, krycie jak przy podkładzie a nie kremie BB, no ale jednak u mnie się nie sprawdził:(

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna