MOJA NATURALNA KOLORÓWKA OD COULEUR CARAMEL

Witajcie Kochani:)
Jeszcze tylko troszkę ponad tydzień do Świąt, jak Wasze przygotowania? Domy wysprzątane, pierniczki upieczone, a prezenty już pięknie spakowane?:) Ja prezenty już mam, gorzej z tym sprzątaniem..ale i na to przyjdzie pora. A tymczasem przychodzę do Was z recenzją naturalnych kosmetyków do makijażu marki Couleur Caramel.


puder


W tym roku jestem bardzo zadowolona z moich wyborów kosmetycznych, gdyż zamieniłam większość kosmetyków na te naturalne. Nie wszystkie na raz, ale po kolei i sukcesywnie. Zostało mi jeszcze kilka jak np płyn micelarny czy tusz do rzęs, ale i to pomału nadrobię. Daję sobie jednak luz w tym temacie, jeśli nie znajdę naturalnego tuszu, który będzie mi odpowiadał pozostanę przy tych drogeryjnych bez wyrzutów sumienia.

Wracając do tematu:) Wcale nie tak łatwo znaleźć kosmetyki do makijażu, które będą miały dobry skład, duży wybór odcieni czy rodzajów i jeszcze cenę, która nie zwali z nóg. O ile w kwestii pielęgnacji możemy przebierać wśród mnóstwa ciekawych i świetnej jakości kosmetyków, o tyle z kolorówką nie jest tak kolorowo:) Na szczęście marka Couleur Caramel oferuje nam naprawdę duży wybór produktów do makijażu! Nie są to najtańsze kosmetyki, ale po pierwsze mega wydajne, po drugie przyjazne składowo, a po trzecie upolowane w promocji nie zrujnują portfela. Ja swoje zamówiłam w drogerii ekozuzu.pl i gorąco Wam ją polecam! Wspaniała obsługa, dobre ceny i przemiłe podejście do klienta sprawia, że z chęcią będziecie tam wracać:)


Puder jedwabny Couleur Caramel.



puder jedwabny



pudr jedwabny


Opis ze strony Ekozuzu:

Puder jedwabny Couleur Caramel.
Aksamitny, transparentny puder matujący. Wygładza i utrwala makijaż. Waga 8g.

Puder jedwabny Couleur Caramel  jest bogaty w składniki aktywne, ujednolica i matuje cerę, nadając jej promienny i pełen blasku wygląd przez cały dzień!

Naturalny, ekologiczny puder jedwabny Couleur Caramel jest idealny dla wszystkich odcieni i rodzajów skóry. 
Nie zawiera talku i substancji zapachowych! Zastosowanie procesu mikronizacji w produkcji kosmetyków Couleur Caramel pozwala na jeszcze efektywniejsze wchłanianie i działanie składników aktywnych.

Składniki aktywne:

  • organiczna skrobia ryżowa - dodana do pudrów daje im jedwabistość i sprawia, że aplikacja jest przyjemniejsza. 
  • mika - nadaje pudrom lekkości i powoduje, że rozprowadzają się aksamitnie. Nadaje skórze delikatny połysk zbliżony do naturalnego połysku zdrowej skóry, subtelnie ożywia twarz oraz optycznie wygładza niedoskonałości
  • krzemionka - absorbuje sebum, ponadto posiada zdolność rozpraszania światła. W efekcie zastosowanie jej prowadzi to do optycznego zmniejszenia zmarszczek i drobnych defektów skóry oraz daje efekt soft focus.
INCI: Silica (krzemionka), Mica (mika), Oryza Sativa (Rice) Germ Powder (puder ryżowy z kiełków ryżu)

Och, ten puder to coś wspaniałego:) Obecnie wyparł wszystkie moje pudry sypkie w tym ten od Laury Mercier! Serio:) Puder jest drobniutko zmielony, ma jasny, naturalny odcień, ale na skórze nie zostawia koloru, myślę, że dopasuje się do każdej karnacji. I co ważne nie bez przyczyny nazywa się jedwabny:) Rozcierając go w palcach można poczuć tę jedwabistą gładkość, zresztą na twarzy też, ale po nałożeniu pudru staram się już nie dotykać twarzy:)

Puder pięknie utrwala makijaż. Zazwyczaj mam z tym problem, tzn wszelkie podkłady ścierają mi się szybko z twarzy, ale ostatnio testuję podkład mineralny z Earthnicity i puder świetnie go trzyma w ryzach. Na podkładach drogeryjnych już nie spisywał się tak dobrze, bo po 3- godzinach twarz się świeciła. Natomiast w połączeniu z podkładem mineralnym twarz wygląda świeżo nawet 6-7 godzin co przy mojej tłustej strefie T jest nie lada wyczynem! Natomiast nie lubiłam go nakładać na gołą twarz, bez podkładu. Wydawał mi się wtedy za suchy, przeszkadzało mi to uczucie suchości na twarzy.

Lubię rano omieść twarz tym delikatnym pyłkiem, nawet samo opakowanie sprawia, że używanie go to sama przyjemność. Małe kartonowe pudełeczko jest bardzo solidnie wykonane, wielkość dziurek w sam raz, nic się nie wysypuje bo nakrętka ciasno się zamyka.Dla mnie puder na piątkę


Puder mozaika 2 w 1



puder



róż



couleur caramel

Opis ze strony Ekozuzu:

Brązująco - rozświetlający puder. Waga 6 g.  
Naturalny puder 2w1 Couleur Caramel to połączenie odcieni pudrów, bronzerów i róży Couleur Caramel rozświetlająco-brązujących. Przy pomocy jednego pędzelka do pudru, uzyskasz efekt zdrowej i świeżej poświaty na twarzy! 
Niektóre składniki aktywne: *Organiczny olej z pestek moreli: Właściwości odżywcze, rozjaśniające i kojące skórę. *Organiczny masło karate:  Właściwości ochronne i zmiękczające

INCI:
Mica (mika), Zea mays Starch (skrobia kukurydziana), Zinc stearate (stearynian cynku), Squalane (skwalan), Glyceryl Caprylate (emolient), Tocopherol (witamina E), Prunus armeniaca (Apricot) kernel oil (olej z pestek moreli), Persea gratissima (Avocado) oil (olej awokado), Macadamia ternifolia seed oil (olej makadamia), Pongamia glabra seed oil (olejek karanja), Butyrospermum park (Shea) butter (maso shea), Silica (krzemionka)

Powiedzcie czyż on nie jest śliczny? Te kolorowe paseczki przyciągają wzrok i urzekły mnie od pierwszego użycia:) Mozaika zastępuje mi i bronzer i róż. Ma dość ciepły, brzoskwiniowy odcień. Mieszam kolory w zależności od efektu jaki chcę uzyskać. Puder zawiera delikatne drobinki, które pięknie rozświetlają policzki i dodają dziewczęcego uroku. Ładnie się rozprowadza, choć pigmentacja jest bardzo mocna i trzeba uważać by nie zrobić sobie plam! Na początku kilka razy się tak załatwiłam, zdecydowanie trzeba robić to lekką ręką:)

Delikatne jest także kartonowe opakowanie. Choć jest bardzo porządnie wykonane i ładne, to nie nadaje się do transportu bo sam kosmetyk jest delikatny i kruchy. Ja przełożyłam go do paletki magnetycznej Inglota. ( Swoją drogą te bambusowe paletki są boskie:)!) W takim opakowaniu niestraszne mu podróże i moja niezdarność gdybym go upuściła.

W połączeniu z podkładem mineralnym i pudrem jedwabnym utrzymuje się na twarzy prawie cały dzień. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje..subtelny, delikatny, a zarazem taki świeży i z lekkim glow ( o ile użyjecie go w minimalnej ilości, inaczej plamy gwarantowane). Skóra wygląda na zdrową i młodszą:)

Jak Wam się podobają te kosmetyki? Ja jestem z nich bardzo zadowolona:) Jeśli ich nie znacie polecam szczerze , tym bardziej, że są teraz w promocje we wspomnianej drogerii Ekozuzu.  Może warto zamienić choć jeden kosmetyk kolorowy na taki z naturalnym składem? Przekonajcie się sami!



Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna