DELIKATNY SZAMPON DO CODZIENNEGO STOSOWANIA BEMA

Włosową ekspertką nie jestem...ale wiem, czy coś moim włosom służy czy nie. I dziś o produkcie, który na moich włosach nie zrobił wrażenia, za to mąż używał go codziennie i był naprawdę bardzo zadowolony! I to jest naprawdę dobra rekomendacja:) Gdy nawet facet zauważa,  że coś jest delikatne i działa lepiej niż inne tego typu specyfiki, to musi coś znaczyć:) Chodźcie poczytać:)





Szampon kupiłam oczywiście w Ekozuzu, do którego zapraszam Was gorąco po same wspaniałe, naturalne perełki! Ale nie biorę odpowiedzialności za Wasze puste portfele po wizycie tam:):) 

Wybrałam szampon do codziennego stosowania, bo w okresie wiosenno-letnim myję włosy prawie codziennie. Szczególnie latem jest to konieczne przez wysokie temperatury i charakter moich włosów. Swoją drogą przy obecnych upałach nie wyobrażam sobie nie umyć głowy codziennie...mam gęste włosy i źle bym się czuła idąc spać z taką upoconą głową. A skoro codzienne mycie to i szampon musi być odpowiedni. 


Szampon Bema Love Bio do codziennego stosowania
"... delikatnie oczyszcza oraz głęboko odżywia włosy bez ich obciążania. Ekstrakty z liści baobabu i oleju Acai dodają fryzurze objętości oraz połysku, jednocześnie pielęgnując skórę głowy i tworząc barierę ochronną przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, jak zła pogoda bądź zanieczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule szampon Bemy Love bio, może być stosowany codziennie. Nie podrażnia skóry głowy ani włosów."


Tyle z opisu ze strony Ekozuzu. Skład bez zarzutu: hydrolaty, oleje, proteiny, ekstrakty i delikatne substancje myjące:
INCI: Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Water, Calendula Officinalis Flower Water,  Aqua/Water, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Erythritol, Sodium Chloride,  Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Hydrolyzed Adansonia Digitata Extract, Passiflora Edulis Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Euterpe Oleracea Fruit Oil, Glyceryl Oleate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydrolyzed Rice Protein, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Benzoic Acid, Sodium Benzoate,  Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum/Fragrance, Limonene





A jak działanie? Choć markę Bema uwielbiam tu muszę powiedzieć wprost, że dla moich włosów okazał się on zbyt delikatny:( Szybko przetłuszczająca się skóra głowy sprawia, że muszę oczyszczać włosy dość konkretnie, a przy tym szamponie miałam uczucie niedokładnego umycia. Na drugi dzień fryzura  nie wyglądała już świeżo i ładnie. Dlatego obstawiam, że dla mnie lepsza byłaby wersja do włosów przetłuszczających się. 


Ale ale....! Jako, że nie lubię marnować kosmetyków szampon dostał w spadku mój mąż:)  
(czytajcie: nie miał wyboru, musiał stosować bo i tak to ja kupuję wszelkie kosmetyki w naszym domu) 
Mył nim włosy przez tydzień, ja trochę o nim zapomniałam, aż któregoś dnia mąż spytał co to za szampon bo jemu sie podoba i jest łagodniejszy niż Head & shoulders ( no serio???? )
I wtedy sobie przypomniałam, a mąż używał dalej i jego włosy bardzo polubiły taką pielęgnację. Skóra głowy go nie swędzi, nie dostał łupieżu, ani żadnej wysypki, włosy wyglądają fajnie i świeżo. Szampon średnio się pieni, ale przy włosach długości 3 cm nie robi to naprawdę problemu:) Pachnie dość neutralnie, choć może trochę zbyt słodko jak dla mojego męża, ale jest to delikatny zapach. Wydajność też bardzo na plus. Czego mężczyzna może chcieć więcej od szamponu?:)  Co prawda szampon już się skończył i teraz w użyciu jest szampon/żel 8w1 od Laq ( 8w1, czujecie..??), ale podsumowując chcę powiedzieć, że jeśli nie macie problemu z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów, to ten szampon może się u Was fajnie sprawdzić. A jeśli nie...oddacie mężowi:)



Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna