NATURALNY ROZŚWIETLACZ FRIDGE

Rozświetlacze to jest to co tygryski lubią najbardziej:) Przyznaję..lubię delikatny glow na twarzy, czasem nawet więcej niż delikatny. Nie mylić z nieestetycznym błyszczeniem się cery! A rozświetlacz Fridge by yDe Glow&Beauty chodził za mną od dawna:) 



 
Widziałam go u Was wiele razy w relacjach i na zdjęciach, a efekt ogromnie mi się podobał!  Zresztą już same opakowania kosmetyków Fridge bardzo trafiają w mój gust: są estetyczne, minimalistyczne i z klasą! Uwielbiam kiedy kosmetyki są nie tylko piękne na skórze, ale i piękne dla oczu. Tego rozświetlacza, w przeciwieństwie do innych kosmetyków Fridge nie trzeba trzymać w lodówce! Jest kremowy, ma świetną delikatną konsystencję i jest naprawdę leciutki. A jednocześnie daje przepiękny, subtelny efekt rozświetlenia! Nie jest to błyszcząca, dyskotekowa tafla tylko delikatny efekt glow. Uwielbiam!


Zobaczcie co piszą o nim na stronie: „Wyjątkowa mieszanka trzech pigmentów rozświetlających dopasowuje się do każdej karnacji i pozwala ukazać pełnię blasku każdej cery, nadając skórze zdrowy, świetlisty wygląd. Nie bieli skóry, ale pozostawia efekt lśniącej tafli (wet look). Jego unikalna formuła złożona z masła mango, oleju kokosowego, wosku pszczelego oraz naturalnego emolientu pozyskiwanego z oleju rycynowego i rzepakowego sprawia, że kosmetyk idealnie stapia się ze skórą i jednocześnie intensywnie ją pielęgnuje.”



Rozświetlacz ma piękny, różany zapach i jest moim ulubieńcem na co dzień. Wystarczy wklepać odrobinę, by dodać skórze blasku i wyglądać lepiej! Cera jest rozświetlona i po prostu wizualnie ładniejsza. Używam go też na powieki w dni gdy nie robię makijażu, żeby dodać odrobinę błysku, pięknie wyglada nałożony grubszą warstwą! Znacie go?





Komentarze

  1. Ja bym zobaczył efekt... rozświetlacz całkiem łatwo ukazać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę go jedynie z sieci, niestety sama nie miałam okazji poznać, a szkoda :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, wiele osób o nim pisało i to dobrze bo jest świetny:)

      Usuń
  3. Nie miałam, ale słyszałam o nim masę dobrego i nie ukrywam, że chętnie dodałabym go do mojej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiele osób o nim pisało i to bardzo pochlebnie:)

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna