PIĘKNE PAZNOKCIE Z SERUM REGENERUJĄCYM TULUA

Nareszcie produkt do paznokci, który spełnia obietnice producenta! Serum Tulua Intensywna regeneracja mogłabym określić jednym słowem: fantastyczne! Koniecznie przeczytajcie post do końca, bo czeka tam na Was rabat.





Brak nadziei na efekty i miłe zaskoczenie


Przez dwa lata prawie bez przerwy nosiłam hybrydy. I chociaż umiem je bezpiecznie zdejmować, a płytka nie była zniszczona wizualnie, to jednak była osłabiona i paznokcie były cienkie i łamliwe. Do tego stopnia, że od razu po zdjęciu hybrydy musiałam robić ją na nowo, bo w innym przypadku od razu się łamały. Aż do czasu, gdy powiedziałam dość. I postanowiłam sobie że doprowadzę paznokcie do porządku! Zaczęłam używać serum Tulua bez nadziei na super efekty, bo nie wierzyłam, że poradzi sobie z tak kruchymi paznokciami. Ale przebogaty, naturalny skład zrobiły swoje! I możecie sobie tylko wyobrazić jakie jest moje zdziwienie i zachwycenie, gdy po pięciu tygodniach regularnego używania moje paznokcie są wyraźnie bardziej twarde i nie łamią się już przy byle uderzeniu. Płytka znowu ma ładny różowy kolor, bez białych plam i przebarwień. Tę zdrową kondycję naprawdę widać gołym okiem, chociaż to jeszcze nie jest taki stan paznokci o jakim marzę! Nadal są krótkie, ale i tak porównując ze stanem początkowym, jest dużo, dużo lepiej!


Teraz serum ma jeszcze bardziej ulepszoną formułę, tak jak i pozostałe kosmetyki Tulua. Właśnie pojawiło się znów w sprzedaży, polecam Wam serdecznie bo to jest petarda! Możecie je kupić tutaj:
serum Tulua, a wpisując kod:  natropie10 dostaniecie je 10% taniej! 



Komentarze

  1. Nie znam marki, ale chyba poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Polecam jeszcze bardzo krem z efektem wow i krem do rąk!

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna