WEGAŃSKI PODKŁAD 4W1 PUR

Wiecie jak bardzo się cieszę, gdy trafiam na porządne, ekskluzywne, świetnie działające i do tego cieszące oko kosmetyki? Baaardzo! Malowanie się to dla mnie relaks i radość, uwielbiam to i często robię delikatny makijaż nawet w weekendy czy wolne dni. Teraz w okresie dłuższego przebywania w domu też nie rezygnuję zupełnie z makijażu! Raz, że nagrywam dla Was filmiki i testy, dwa że po prostu to lubię i nie wyobrażam sobie nie malować się przez dwa czy trzy tygodnie. Podkład Pur, który jest bohaterem dzisiejszego postu, sprawia, że makijaż przechodzi na wyższy poziom! Jest szybko, naturalnie i efektownie!





Podkład 4w1 (podkład, puder, korektor, ochrona spf 15) zapewnia nie tylko piękne krycie i naturalny wygląd, ale też działanie pielęgnujące! Zawiera m.in masło shea, kompleks Ceretin łączący właściwości retinolu i ceramidów i wyciągi roślinne dzięki czemu koryguje zmarszczki, zmniejsza zaczerwienienia, odżywia i zapobiega utracie wody z naskórka. A do jest wegański i zapewnia dodatkową ochronę przeciwsłoneczną.  


 


Domyślacie się co o nim powiem? Baaardzo polubiłam ten podkład! Choć teraz chwilowo go odstawiłam gdyż jest dla mnie za jasny, muszę kupić ciemniejszą wersję. Jest to tak wygodny i szybki w użyciu podkład, że to coś pięknego:)  Kilka ruchów pędzlem i makijaż gotowy! W opakowaniu podkład wydaje się suchy i pudrowy, ale po nałożeniu na twarz robi się bardziej kremowy. Mój odcień to Vanila LG6 czyli jasny beż w neutralnej/żółtej tonacji. Na skórze wygląda lekko i świeżo, a krycie można budować. I to jest super! Jestem fanką delikatnego makijażu gdzie podkład tylko lekko wyrównuje koloryt cery i ma satynowe lub rozświetlające wykończenie. Ten daje wachlarz możliwości: gdy potrzebuję tylko optycznie wyrównać koloryt nakładam cienką warstwę i gotowe. Gdy mam jakieś niedoskonałości buduję krycie do zadowalającego mnie stopnia. Do tego przepiękny róż i bronzer Pur i makijaż wygląda na piątkę! Marka Pur zachwyca mnie z każdym dniem mocniej! 




Komentarze

  1. JEstem ciekawy jak wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć podkład nie dla mnie ( nie używam tego typu produktów ), to samą marką mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna