ŚWIETNA JAKOŚĆ ZA GROSZE! PĘDZEL DO PUDRU ALI

Witajcie
Jak chyba każda kobieta uwielbiam pędzle do makijażu i uważam, że nigdy nie ma się ich za dużo:) Moja kolekcja jest już dość pokaźna, na dniach przedstawię ją w osobnym poście, dziś natomiast pokażę pędzel niepozorny, tani jak barszcz, a fantastyczny. Oto ALI:)


pędzel do pudru i bronzera ALI



Pędzel ten wrzuciłam do koszyka przy okazji innych zakupów kosmetycznych, a że miałam akurat zniżkę 20% to zapłaciłam za niego śmieszną kwotę - 8 zł z groszami:) Zresztą bez zniżki kosztuje tylko trochę ponad 10 zł, więc stwierdziłam, że nie szkodzi wypróbować. Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego, ma krótki, lakierowany trzonek co mi bardzo odpowiada, gdyż wygodniej jest mi używać pędzli na krótkich rączkach. Do tego jest bardzo gęsty i średnio zbity, w sam raz do aplikowania pudru czy bronzera.



pędzel do pudru i różu ALI



Za te pieniądze naprawdę nie spodziewałam się cudów, dlatego moje zdziwienie było ogromne gdy z plastikowego pojemniczka wyjęłam świetny jakościowo produkt! Włosie jest tak delikatne i miękkie, że mam ochotę się nim miziać po twarzy dla samej przyjemności:) Pędzel jest dość duży, używam go do pudru sypkiego gdyż jako pędzel do bronzera byłby dla mnie zbyt duży. Świetnie rozprowadza puder po twarzy, nie zostawia smug, a dzięki krótkiej rączce szybko omiatam nim całą twarz. Nie mogę się też przyczepić do jakości wykonania, pędzel był już prany kilka razy, dość szybko schnie, włosie się nie odkształca, nie wypada, napis się nie starł. Dla mnie świetny! Chwilowo mój ulubiony pędzel do pudru Zoeva 106 poszedł w odstawkę, bo mimo, że ALI nie dorównuje mu jednak jakością, to jakoś wygodniej mi się go używa, szczególnie gdy się śpieszę i chcę szybciutko przypudrować twarz. ALI pasuje idealnie do wielkości pudru sypkiego Inglota, więc przykładam go do dziurek w sitku, przechylam puderniczkę i już mogę omiatać twarz delikatną warstwą pudru. Polecam serdecznie!
 
 

Komentarze

  1. Cena jest bardzo zachęcająca :-)
    Zapraszam do siebie oraz do udziału w konkursie, do wygrania podkład Sephora plus mała niespodzianka !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się okazuje niska cena nie znaczy niska jakość:)
      a konkurs widziałam, ale podkład za ciemny dla mnie..:(

      Usuń
  2. Nie używam takich pędzelków, bo nie robię sobie takiego makijażu :)

    obs za obs?
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna