NAJLEPSZY PODKŁAD MINERALNY! EARTHNICITY GÓRĄ

O ile przez całe lato wystarcza mi krem z filtrem przyprószony odrobiną pudru, tak jesienią i zimą lubię nałożyć na twarz dodatkową warstwę ochronną, by chronić cerę przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. A pokład Earthnicity jest moim zdecydowanym faworytem! Koniecznie przeczytajcie dlaczego.



Oj widać, że zdjęcia są sprzed ładnych paru miesięcy bo to jeszcze stara wersja opakowania, natomiast nowe są jeszcze ładniejsze, matowe i z sitkiem! Wypróbowałam już kilka podkładów mineralnych różnych marek i ten jest dla mnie najlepszy:) Zapewnia naturalny wygląd bez efektu maski, jest bardzo wydajny, nie pogarsza stanu cery i nie świece się po kilku godzinach jak latarnia. Podoba mi się, że jego nałożenie trwa dosłownie minutę, a przy tym nie można zrobić sobie nim plam i smug jak tradycyjnym podkładem.

 
  

Używam odcienia Sunrise, który jest jasnym, beżowym, neutralnym kolorem. Sprawdzi się dla bladolicych, choć nie jest to najjaśniejszy odcień! Jeśli jeszcze nie znacie marki Earthnicity to koniecznie zamówcie próbki bo warto te produkty poznać!


  








Komentarze

  1. Na ten moment nie używam podkładów, ale jeśli mi się kiedyś zmieni, z pewnością będę sięgać po te mineralne :). Miałam ich cienie do powiek, fajne były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tylko nie musisz uzywać podkładów to nie warto cery obciążać:) zdrową skórę można z dumą pokazywać:)

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna