SZCZOTKA Z WŁOSIEM DZIKA NESTED

Przywiązujecie wagę do tego czym czeszecie włosy? Jeśli nie to po przeczytaniu tego posta może zmienicie zdanie:) Sama do tej pory używałam już różnych szczotek: od tangle teezer, przez zwykłe no name do drewnianych. I zawsze coś mi nie pasowało. Szczotka Nested z włosiem dzika zastąpiła kilka miesięcy temu moją szczotkę z Rossmana ( również z włosiem dzika). Ciekawi jak wrażenia?


szczotka Nested



Różnica jest kolosalna..! Szczotka Nested łączy włosie dzika z tworzywem sztucznym, by lepiej rozczesywała włosy. Nie jest to grzebień więc nie liczcie na super rozczesywanie, bo szczotka jednak nie wchodzi głęboko we włosy, raczej ślizga się po nich, ale i tak robi to lepiej niż stara odpowiedniczka. Za to w nabłyszczeniu i wygładzaniu włosów jest mistrzem! Włosie dzika rozprowadza naturalne sebum od skóry głowy na całej długości włosów dzięki czemu są gładkie i lśniące! I to widać za każdym razem! Mimo, że moje włosy są suche i zniszczone rozjaśnianiem to po wyszczotkowaniu pięknie błyszczą i są miękkie:) Jedyny minus tej szczotki jest taki, że wypada z niej włosie, tzn przy każdym użyciu wypadają z niej takie pojedyncze włókna, zazwyczaj jedno lub dwa. Mimo to, po kilku miesiącach nie widać braków ani prześwitów więc się nie czepiam. Na tą chwilę to moja ulubiona szczotka!



szczotka Nested



szczotka do włosów



szczotka do włosów z dzika


Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna