DWIE WSPANIAŁE NATURALNE PALETKI CIENI COULEUR CARAMEL


Te dwie palety cieni skradły ostatnio moje serce! Obie ze świetnym, naturalnym składem, obie wspaniałej jakości i kolorystycznie dobrane tak by móc zrobić zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż.  Tak się prezentują palety cieni Couleur Caramel.





Te dwie palety to jest wręcz idealny wybór dla początkujących w makijażu, choć oczywiście nie tylko! Ale mając takie dwa zestawy możecie zrobić makijaż na każdą okazję! Ja używam ich na zmianę codziennie! Choć będę je teraz zdradzać z paletą Nabli:) Ale już teraz mogę powiedzieć, że jakość cieni w paletce CC jest dużo lepsza niż np w paletce Lily Lolo. Jestem zachwycona tymi paletami, miałaś rację Aniu  z ekozuzu.pl że mi się spodoba!
 



Pierwsza to delikatne nude i brązy, czyli paleta nr 40. Cienie świetnej jakości, dobrze się trzymają nawet bez bazy! Idealna wprost na dzienny, szybki makijaż! Uwielbiam ją!








Druga to paleta Sublime Bio nr 49. I znów cienie są fantastycznej jakości! Mają wręcz masełkowatą konsystencję, można je nakładać choćby palcem! I to bez bazy, a i tak będą miały świetną pigmentację. Blendują się jak marzenie i nie tracą na intensywności. Kolor miedziany to mój ulubieniec, cudnie błyszczący i elegancki.






I jak Wam się podobają? Oczywiście obie do kupienia w ekozuzu.pl:)


Komentarze

  1. Miałam pojedynczy cień tej marki i jego jakość była mocno słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo..to się zdziwiłam! bo tutaj jakość pierwsza klasa!

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ich kolorówka i prawdę mówiąc, od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie :). Ta paletka 40 z nudziakami bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziwo obie wersje kolorystyczne paletek mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie uniwersalne:) myślę, że dla każdej urody będą ok:)

      Usuń
  4. Przyjemna stonowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak:) taki codzienny niezbędnik, używam z przyjemnością:)

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna