NATURALNA BAZA POD CIENIE COULEUR CARAMEL

Wielbicielki makijażu zapewne zgodzą się ze mną, że dobra baza pod cienie to czasem pół sukcesu w drodze do ładnego makijażu oka. Oczywiście są cienie, które świetnie współpracują i wyglądają bez bazy! Ale większość jednak lepiej wygląda na bazie, która podbija ich kolor i przedłuża trwałość makijażu.



couleur caramel

 
Jeszcze rok temu używałam baz drogeryjnych, moja ulubiona to chyba ta z Artdeco, ale szybko mi zasychała w opakowaniu, a poza tym używając kosmetyków naturalnych, przestałam używać także baz z kiepskim składem. A, że naturalnego zamiennika wtedy nie znalazłam, to przez ostatni rok właściwie bazy nie używałam. Jedynie sporadycznie na większe wyjścia itd. Do czasu, aż dostałam do zamówienia w Ekozuzu bazę Couleur Caramel. Oj ta marka namieszała w mojej kosmetyczce! Kolorówka CC króluje u mnie od jakiegoś czasu:) A ta baza jest równie dobra jak inne produkty. 




Konsystencją przypomina korektor Couleur Caramel: jest maselkowata, kremowa, ale na skórze jakby bardziej pudrowa. Bardzo ładnie i równomiernie się rozprowadza na powiekach i podbija kolor cieni, które swietnie dają się na niej blendować. Trzyma makijaż ok 7-8 godz, po tym czasie zaczyna się zbierać w załamaniach powieki, ale nie przeszkadza mi to po takim czasie. Bardzo ją polubiłam! Jeśli szukacie naturalnej bazy to polecam tę z Couleur Caramel bardzo mocno!




Komentarze

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna