KREM ODŻYWCZY Z EFEKTEM WOW OD TULUA

Mam ostatnio wyjątkowe szczęście do kremów, ale i kosmetyków w ogóle. Chyba wynika to z coraz lepszej znajomości własnej cery i jej potrzeb. Jakiś czas temu wpadł mi w oko krem Tulua, kompletnie mi nieznanej wtedy marki, a jego opis i opinie dziewczyn sprawiły, że musiałam go mieć! Podskórnie czułam, że będzie dla mnie idealny......I o rany... nie pomyliłam się! To kolejny krem w którym zakochałam się bez pamięci! Tak prawdziwie i szczerze! Poznajcie krem odżywczy z efektem WOW od Tulua.






Konsystencja kremu to wspaniale puszysta pianka😍 Zapach uroczy: trochę cytrusowy, trochę jak cukierki nimm2...luksusowy! Uwielbiam go wąchać:) Rozprowadza się jak marzenie na wilgotnej twarzy i wchłania do matu! Nie bójcie się bogatego składu! To jego ogromna zaleta! Jest tu aż 48 składników aktywnych i to chyba jedyny tak bogaty w składniki aktywne świeży krem na polskim rynku! W środku m.in acerola, ekstrakt z zielonej herbaty, elastyna, kolagen, mleczko pszczele, mocznik,  peptydy, proteiny jedwabiu, olej z nasion baobabu, olej z pestek czereśni, olej jojoba, witaminy A,E, B3, B5, masło shea, koenzym Q10.


Główne zadanie? Odżywienie, nawilżenie, zmiękczenie i przede wszystkim działanie przeciwzmarszczkowe i kompleksowa regeneracja skóry! I wierzcie lub nie, ale to działanie widać gołym okiem! Używam kremu na noc, a rano budzę się z mięciutką, świetnie nawilżoną, gładką cerą. Już po kilku dniach widać różnicę w wyglądzie skóry! Jest dopieszczona, ukojona, tak jakby dostała dokładnie to czego potrzebowała! Aż chce się jej dotykać i sprowadzać czy to uczucie miękkości nie uciekło:) O działaniu przeciwzmarszczkowym wypowiem się po kolejnym słoiczku. Cóż mogę powiedzieć..to miłość! Tak po prostu, po cichu, niespodziewanie..zachwycił mnie! Już zamówiłam kolejne opakowanie, a do tego dwa inne mini kremy Tulua bo czuję, że moje naczynka pokochają wersję z jagodą, żurawiną i czarnym bzem! A kusi mnie też bardzo serum pod oczy.... och Tulua..coś Ty mi zrobiła..rozkochałaś mnie w sobie na dobre


Komentarze

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna