BEZPIECZNA HIGIENA INTYMNA Z GINGER ORGANIC

Zwracacie uwagę na to z czego zrobione są środki do higieny intymnej których używacie? Dla mnie ważne jest by wkładki i tampony były niebielone chlorem, pozbawione toksyn, syntetycznych dodatków, barwników i substancji zapachowych. To jest sprawa kluczowa dla naszego zdrowia intymnego. A zdrowe i bezpieczne podpaski, tampony czy wkładki nie są wcale dużo droższe niż te zwykłe, warto w nie zainwestować bo to inwestycja w Wasze zdrowie!




 
Takie tez są tampony Ginger Organic. Wykonane są z czystej, certyfikowanej, organicznej bawełny - bez żadnych substancji chemicznych, pestycydów, chloru, dioksyn, GMO, bez silnie alergizujących składników zapachowych i barwników. Jak pisze producent :

"wykonane są z najczystszej na naszej planecie, certyfikowanej, organicznej bawełny - bez żadnych substancji chemicznych, pestycydów, chloru, dioksyn, GMO, bez silnie alergizujących składników zapachowych i barwników.
0% chemii, 0% GMO, 0% chloru. Produkt 100% organiczny , hipoalergiczny, bez składników zapachowych. Bielenie nadtlenkiem wodoru. Produkt certyfikowany przez: ECOCERT; ALLERGY CERTIFIED,GOTS,FSC,NORDICECOLABEL

Składniki: Bawełna organiczna 100%; Absorbent z 100% bawełny organicznej.  


Tampony sprawdzają mi się świetnie. Nie odczuwam różnicy między nimi, a OB których używałam wcześniej. Mają odpowiedni rozmiar, są bardzo chłonne i wygodne w użyciu. No i mam spokojną głowę wiedząc, że są bezpieczne i przyjazne dla organizmu. Wcześniej często zdarzały mi się infekcje intymne i tak sobie myślę, że to może być w dużej mierze wina tamponów i wkładek jakich używałam. Obecnie odpukać mam z tym spokój, zamówiłam już nawet kolejne naturalne i bezpieczne produkty do higieny intymnej, które również Wam pokażę!


Tampony i inne produkty Ginger Organic kupicie u Marty w drogerii Martbio, a wpisując kod rabatowy: natropie15 zrobicie zakupy 15% taniej wiec warto skorzystać i mieć poczucie, że zrobiło się dla siebie coś dobrego!


To naprawdę ważne by dbać o swoje zdrowie intymne, a zamiana zwykłych produktów na te w 100% naturalne to pierwszy wielki krok w dobrą stronę! Dbajcie o siebie dziewczyny naturalnie!



Komentarze

  1. Nie miałam okazji używać jeszcze produktów tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna