NATURALNIE Z POLSKI. PROSTA KOSTKA

Dziś kolejny post z cyklu Naturalnie z Polski, a jego bohaterem jest mała manufaktura stworzona z pasji i z pasją prowadzona: Prosta Kostka.





 Zobaczcie co pisze o sobie założycielka marki:

"Moja przygoda z kosmetykami zaczęła się kilka lat temu, gdy trafiłam na warsztaty kosmetyków naturalnych....
Wpadłam po uszy...
Z warsztatów na warsztaty chciałam więcej i więcej...
Aż pewnego dnia postanowiłam zrobić od podstaw, całkowicie samodzielnie, w mojej własnej kuchni i garnku do rosołu MYDŁO :)
To była miłość od pierwszego wejrzenia... Już wiedziałam, że nie wystarczy mi robienie mydełek i innych mazidełek tylko dla siebie. Chciałam móc dzielić się tymi produktami z WAMI :)
I udało się - 3 kwietnia 2018 powstała firma Prosta Kostka"





Prosta Kostka oferuje nam produkty całkowicie naturalne i bezpieczne dla zdrowia. Są to zarówno kosmetyki jak i np świece sojowe czy suroce kosmetyczne w większych pojemnościach. Z nimi domowe spa jest prostsze niż myślicie:) To naprawdę ważne, by kosmetyki, których używamy były bezpieczne i przyjazne dla naszej skóry! Jeżeli i Wam nie jest to obojętne to na pewno wybierzecie dla siebie coś z bogatego asortymentu manufaktury Prosta Kostka!


A jakie kosmetyki można kupić w sklepie internetowym www.prostakostka.pl? Oj wybór jest spory i każdy znajdzie tam coś dla siebie! Są oleje, hydrolaty, przepiękne mydełka wyglądające jak małe dzieła sztuki, peeligi, masełka do ciała i wiele, wiele więcej. Zobaczcie sami jakie naturalne perełki można tam dostać:




















Komentarze

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna