ZAPRASZAM DO PACHNĄCEGO ŚWIATA SOYCO CANDLES

Jeśli jesteście takimi świecomaniaczkami jak ja to na pewno Was ucieszy, że na polskim rynku całkiem niedawno pojawiła się nowa marka naturalnych świec zapachowych  Soyco Candles. 
Świece te są wyrabiane ręcznie, na bazie naturalnego wosku sojowo- kokosowego i olejków eterycznych. To pierwsze świece z takiej mieszanki wosków! Ogromnie byłam ich ciekawa, a dzięki uprzejmości Kasi z Soyco mam okazję testować cztery z pięciu kompozycji zapachowych.




 
Soyko przyporządkowało je etapom dnia: przebudzenie, skupienie, zmęczenie, odprężenie, spokojny wieczór. I tak mamy:


🌱Early Bird : trawa cytrynowa, drzewo herbaciane, lawenda
🌱Bright Mind : mięta pieprzowa Eukaliptus, cytryna
🌱Brisky Sour : pomarańcza, cedr 
🌱Be HARMONY : drzewo sandałowe, drzewo różane, geranium
🌱Lullaby : lawenda, melisa






Pojemność każdej świecy to 365 ml, a uwierzcie mi że to bardzo dużo! Świece są duże ( największe jakie do tej pory miałam ),ciężkie, pięknie wykonane i oryginalne! Zamiast znanego już wszędzie słoika z zakrętką mamy tu szklany pojemnik z korkową zatyczką. Bardzo mi się to rozwiązanie podoba i brawo dla Soyco za ten pomysł!


Świece są wylewane ręcznie, w pełni wegańskie i ekologiczne! Za piękne zapachy odpowiadają wyłącznie naturalne olejki eteryczne. Nie znajdziecie tu sztucznych barwników, dodatków, stabilizatorów ani niepotrzebnych upiększaczy. Sama natura! Cena świecy to 79,95 i jak za tę pojemność nie jest to wygórowana cena! Koniecznie odwiedźcie stronę soyco.pl , a gwarantuję, że zakochacie się w tych pięknościach:)


Ja jestem zachwycona tymi świecami:) Moja faworytka to chyba Lullaby, ale jeszcze nie paliłam wszystkich więc może się to zmienić:) A Wy jaki zapach wybrałybyście dla siebie?



Komentarze

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna