CYTRUSOWY ZESTAW Z AVALON ORGANICS DO WALKI Z PRZEBARWIENIAMI

Ten zestaw pokazywałam Wam już jakiś czas temu na Instagramie, ale chciałam poużywać toniku znacznie dłużej, żeby móc wyrobić sobie o nim konkretna opinię. I jako, że już go kończę to postanowiłam napisać zbiorczą recenzje bo są to produkty, które są absolutnie warte wypróbowania i jestem pewna, że polubi je wiele osób! Chodźcie poczytać o żelu do twarzy i toniku z witaminą C od Avalon Organics.





 Odświeżający żel do twarzy witaminą C

Odświeżający żel do twarzy z witaminą C - rozświetla i chroni przed fotostarzeniem się skóry.Żel doskonale oczyszcza cerę i rozświetla ją - staje się bardziej promienna, gładka i elastyczna. Witamina C, bioflawonoidy i biała herbata łagodzą i zapobiegają zniszczeniom wywołanym przez wolne rodniki. Odświeżający żel zmniejsza objawy fotostarzenia się skóry. Cera jest odświeżona i wygląda na młodszą.
Dla uzyskania lepszych efektów zastosuje tonik z witaminą C z tej samej serii.

INCI: Aloe Barbadensis Leaf Juice(1), Aqua (Water), Stearic Acid, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic/ Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil(1), Aleurites Moluccana Seed Oil, Borago Officinalis Seed Oil(1), Butyrospermum Parkii (Shea Butter)(1), Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Arnica Montana Flower Extract(1), Camellia Sinensis Leaf Extract(1), Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract(1), Citrus Limon (Lemon) Peel Extract*, Laminaria Digitata Extract(1), Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem Extract(1), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract(1), Olea Europaea (Olive) Leaf Extract(1), Ascorbic Acid, Ascorbyl Glucoside, Cetearyl Glucoside, Potassium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Alcohol(1) , Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene 




Żel ma proste energetyczne opakowanie z pompką o pojemności 250 ml. Konsystencja lekka, żelowa, nie przelewa się przez palce, z łatwością można go nałożyż na twarz i nie wylejemy przy tym połowy do zlewu. Zapach cudowny, cytrusowy, rześki, pobudzający, ładniejszy niż zapach toniku z tej serii. To właśnie ten zapach sprawia, że jakoś szybciej się budzę w tej łazience i nie wychodzę już taka zaspana. Najczęściej używam go rano, ale zdarzało mi się także używać go dwa razy dziennie. Natomiast od niedawna rano używam znów pianki, a żel przeskoczył do popołudniowego zmywania balsamów myjących Czarszki. No i działanie:) Żel świetnie oczyszcza twarz, zmywa wyżej wspomniane balsamy, makijaż, a jednocześnie jest łagodny dla skóry. Pomaga pozbyć się drobnych przebarwień i jestem tego dowodem, gdyż po wakacjach miałam delikatne przebarwienia nad wargą i na czole i po zużyciu prawie dwóch butelek żelu oraz jednej toniku nie ma po nich śladu. Miał tu zapewne znaczenie fakt, że przebarwienia były świeże niemniej poradził sobie z nimi świetnie.  Buzia po jego użyciu jest odświeżona, promienna i dobrze oczyszczona. Kupiłam go po recenzji Agi z bloga Kosmetyczny Fronesis i dziś mogę powiedzieć, że to był strzał w dziesiątkę:) Rzadko kiedy trafiam na produkty, które odpowiadają mi pod tyloma względami. Tu podoba mi się i działanie i zapach i wydajność, jednym słowem petarda;) 



Tonik wyrównujący koloryt z witaminą C

Bogaty w antyutleniacze tonik przywraca równowagę skórze, wyrównuje koloryt skóry i zapewnia ochronę przed fotostarzeniem.
Ta mieszanka zmniejszająca pory skóry w skład której wchodzą aloes, ogórek i wyciąg z papai oczyszcza i nawilża jednocześnie zmniejszając nadmierną pigmentację skóry - skóra odzyskuje równowagę i nawilżenie. Pochodząca z roślin witamina C jest mocnym przeciwutleniaczem - stymuluje komórki skóry, zmniejsza nieprzyjazne dla skóry działanie wolnych rodników wywołanych przez wystawianie skóry na słońce i zapobiega fotostarzeniu się skóry.
Sposób użycia:
Po oczyszczeniu cery zaaplikuj tonik na skórę za pomocą płatka kosmetycznego. Następnie użyj kremu nawilżającego.

INCI: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice (1), Glycerin, Arnica Montana Flower Extract (1), Calendula Officinalis Flower Extract (1), Camellia Sinensis Leaf Extract (1), Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract (1), Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (1), Citrus Limon (Lemon) Peel Extract*, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract (1), Echinacea Angustifolia Extract (1), Ginkgo Biloba Leaf Extract (1), Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem Extract (1), Olea Europaea (Olive) Leaf Extract (1), Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Ascorbyl Glucoside, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Glyceryl Caprylate, Polyglyceryl-5 Oleate, Salicylic Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Hyaluronate, Alcohol (1), Calcium Gluconate, Gluconolactone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citral, Limonene, Linalool




Zachęcona świetnym działaniem żelu dokupiłam także tonik z tej samej serii.Znajduje się w takiej samej buteleczce z zamknięciem na klik, pojemność również 250 ml. Konsystencja wiadomo, wodnista, zapach przyjemny, choć nie tak ładny jak toniku. Ten zapach troszkę mnie rozczarował bo liczyłam, że będzie taki sam jak żelu, a jest tu jakaś nuta, która mnie drażni. Ale wybaczam mu to bo działanie to rekompensuje. Nie wiem dlaczego, ale nie lubię go używać na waciku,  ja w  ogóle jestem zwolenniczka toników z atomizerem, bo nie chcę dokładać mojej wrażliwej cerze dodatkowego tarcia wacikiem. Dlatego też wklepuję go jak esencję, można też przelać go do butelki z atomizerem i zużyć w ten sposób. Tonik ładnie od odświeża, leciutko nawilża, delikatnie napina skórę i oczywiście przywraca jej właściwe ph. Nie odczuwam po jego użyciu żadnego pieczenia, nie mam tez podrażnień, ani dodatkowych niemiłych niespodzianek. Wraz z żelem tworzą duet idealny do walki z przebarwieniami i fotostarzeniem skóry. Czy zauważyłam zmniejszenie porów? Niestety nie, są nadal duże jak były. Jeśli oczekujecie od niego, że wymaże Wam pory jak gumka w paincie to się rozczarujecie. Ale jeśli szukacie dobrego, odświeżającego toniku, który lekko nawilży i pomoże w walce z wolnymi rodnikami i zmianami pigmentacyjnymi to polecam jak najbardziej. Ja zużyłam go z przyjemnością, ale raczej nie kupię ponownie po pierwsze przez zapach, po drugie znam wiele innych fajnych toników i po trzecie robię je sobie także sama:) Natomiast żel zostaje ze mną na dłużej, zużyłam dwie butelki i mam kolejne w zapasie:) Kosmetyki te kupicie w sklepie Iwos.pl, można też zmówić je na iherb. Szczerze polecam!:)



Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna