CZY ESTETYKA OPAKOWANIA MA ZNACZENIE?

Dziś temat przyjemny choć też lekko kontrowersyjny:) Czy to w jakim opakowaniu jest zamknięty dany kosmetyk ma dla Was znaczenie? Wybieracie czasem kosmetyki tylko ze względu na opakowanie, czy to jednak skład i inne czynniki wpływają na decyzję? Przyznajcie się:) Chodźcie poczytać o tych wszystkich cacuszkach:)




Trzeba przyznać, że kosmetyki tworzone dziś i te sprzed pięciu, dziesięciu czy dwudziestu lat to nieba a ziemia jeśli chodzi o estetykę opakowań. Mam wrażenie, że producenci prześcigają się dziś w tworzeniu opakowań, które przyciągną nasz wzrok i skuszą do zakupu. Przodują w tym oczywiście Korańczycy, którzy z opakowań kosmetyków stworzyli wręcz małe dzieła sztuki. Czasem są one aż do granic śmieszne czy infantylne, ale przyciągają wzrok a o to przecież chodzi prawda? Koreanki lubują się w takich śmieszno-dziecięcych opakowaniach, a Polki? Myślę, że wolimy ładne, ale bardziej klasyczne i stonowane pudełeczka. Choć to oczywiście kwestia gustu i nie ma co z nią dyskutować. 
Fajnie byłoby gdyby za pięknym opakowaniem stał równie dobry skład. Oczywiście nikt za nas tego nie sprawdzi więc jeśli cenicie kosmetyki z naturalnym składem radzę takie cacuszko odwrócić i jednak przeczytać INCI. Bo ładne opakowanie nie zawsze oznacza fajne wnętrze. Z pięknymi kosmetykami jest jak z wszystkimi innymi tzn zdarzają się wśród nich zarówno perełki jak i buble. Eleganckie i porządnie wykonane  opakowania oferują nam głównie marki luksusowe, na półkach w popularnych drogeriach raczej próżno szukać takich perełek, choć i tu się zdarzają! Coraz więcej marek drogeryjnych wprowadza nietypowe opakowania lub upiększa te wcześniejsze.  Podobnie jest z akcesoriami kosmetycznymi: śliczne pilniczki, tęczowe pędzle i kosmetyczki w cekiny to dziś norma. Coraz piękniejsze są także flakony perfum. Oj..wchodząc do perfumerii można stracić głowę.. i wypłatę. Dlatego mimo, iż sama jestem sroczką i kocham śliczne opakowania to jednak na pierwszym miejscu jest u mnie skład, dopiero później to w co jest zapakowany. Zresztą im jestem starsza tym bardziej doceniam proste, ekologiczne rozwiązania takie jak szklane słoiczki. Poniżej galeria tych pięknych, zakręconych opakowań:)

A Wy jesteście sroczkami czy nie zwracacie uwagi na opakowanie? Przyznać mi się tu czy kupiłyście kiedyś kosmetyk tylko ze względu na wygląd? Uściski:)


































































Komentarze

  1. Oczywiście, że tak! Tak samo jak jemy oczami, tak samo chcemy mieć przy umywalce kosmetyki w pięknych buteleczkach i dżemy na kuchennej półce w stylowych słoiczkach. Opakowanie to bardzo ważna cześć produktu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że estetyka opakowania ma znaczenie. Klienci zwracają na to uwagę! Od siebie mogę polecić opakowania plastikowe z https://www.inco.pl/dzialalnosci/opakowania-z-tworzyw-sztucznych W ofercie tej firmy znajdziesz butelki PET i kanistry w bardzo dobrych cenach. Zapoznaj sie z ofertą gdybyś szukała opakowań plastikowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu kumpel polecił mi ten blog.Ja się zdecydowałem że wejdę na ten blog i bardzo dużo ciekawych artykułów jest na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie oprócz estetyki ważną rolę odgrywa to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska.
    https://niupak.eu/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten artykuł na pewno podeśle mojemu znajomemu. Ten artykuł każdy powinien przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartony/opakowania są jednym z wyznaczników prestiżu produktu. Im opakowanie jest bardziej zapadające w pamięć tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyście szukali ekologicznego i skutecznego płynu do naczyń to mogę polecić ten https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczny-plyn-do-mycia-naczyn/ Osobiście bardzo lubię markę Ludwik. Często używam ich płynów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ma, jak jakieś opakowanie mi się spodoba to jestem bardziej skłonny do kupienia produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełka z okienkiem to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zaprezentować swoje produkty w atrakcyjny sposób. Okienko umieszczone w pudełku pozwala na zobaczenie produktu bez konieczności jego wyciągania z opakowania. W naszej ofercie znajdują się pudełka z okienkiem w różnych rozmiarach i kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że ma znaczenie. Tak samo jak się dostaje paczkę ze sklepu online - to jak jest zapakowana to zwraca uwagę klienta. Mnie się podoba jak na kartonie czy na taśmie są jakieś nadruki, na pewno od https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-z-nadrukiem/ można takie taśmy zamawiać z logo firmy. Super pomysł na reklamę także prawda? Ja na takie rzeczy bardzo patrzę jako klient.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że estetyka opakowania ma ogromne znaczenie. Ludzie bardzo często kupują oczami. Ja przykładowo bardzo mocno zwracam uwagę czy opakowanie jest wykonane z tektury. Po co mam kupować produkty w plastiku skoro można zrobić bardzo ładne, eleganckie, lekkie i eko opakowanie z tekstury, które jest bardzo miłe dla oka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna