KOSMETYKI PACHNĄCE LATEM

Jak zatrzymać na dłużej te letnie, gorące dni pachnące malinami, lawendą i morską bryzą..? Jak zapamiętać leniwe godziny spędzone nad wodą, z promieniami słońca na twarzy i stopami zakopanymi w gorącym piasku..? Jak odtworzyć zapach ziemi po ciepłym, letnim deszczu i odmalować barwy tęczy wychodzącej po burzy? Sama chciałabym wiedzieć i jestem pewna, że gdy przyjdzie jesień będę mocno tęsknić za tymi długimi, ciepłymi dniami, słodkim nicnierobieniem w weekendy i tymi wyjątkowymi zapachami kojarzącymi mi się właśnie z latem. Dlatego zebrałam dla siebie i dla Was najpiękniej pachnące kosmetyki jakie zdarzyło mi się używać (lub choćby wąchać), z nadzieją, że gdy przyjdą jesienne słoty, te obłędne zapachy pozwolą nam przywołać słoneczne wspomnienia i choć na chwilę zanurzyć się w prawdziwie letniej przyjemności.



pachnące kosmetyki




Obejrzycie, zapiszcie i korzystajcie gdy złapie Was jesienna chandra, albo po prostu gdy będziecie chcieli jeszcze mocniej poczuć to lato:) 




indian summer

1. Iossi peeling Rozmaryn i Limonka
2. ASOA masło Egzotyczne mango
3. Mokosh peeling do ust Malina
4. Manufaktura Natura masło do ciała Indian summer
5. Alkemie serum Skin Superfood





olejek hagi
1. Manufaktura Natura hydrolat truskawkowy
2. Manufaktura Natura peeling do ciała Mandarynlove
3. Apis galaretka arbuzowa do ciała
4. Biolove mgiełka do ciała Borówka
5. Hagi olejek do ciała z drobinkami Wakacje na Bali




scrub hagi

1. Hagi scrub do dłoni i stóp Wakacje na Bali
2. Yope żel pod prysznic Yunnan
3. Avalon żel do mycia twarzy z witaminą C
4. Biolove mus do ciała Borówka





pat&rub
1. Sephora maska do stóp  z lawendą
2. Mydlarnia Cztery Szpaki naturalne mydło Pomarańcza i Rozmaryn
3. Pat&Rub krem do rąk Żurawina
4. Le Petit Marseillais żel pod prysznic Biała brzoskwinia i Nektarynka





kosmetyki anwen

1. Mokosh regenerujący krem do twarzy anti-pollution Malina
2. Desert Essence odżywka do włosów kokosowa
3. Anwen szampon z peelingiem Mint it up
4. Guerlain woda toaletowa Aqua Allegoria Mandarine-Basilic





puder hagi
1. Mydło Stacja masło do ciała Daleki Świat
2. Mydło Stacja Peeling do ciała Letni monsun
3. Hagi puder do ciała z bławatkiem
4. Mydło Stacja peel-maseczka Owocowe podróże




Może dołożylibyście jeszcze coś do tej listy? Jakie kosmetyki kojarzą się Wam z latem?

Komentarze

  1. Dla mnie zdecydowanie są to hydrolaty - może dlatego, że latem zużywam ich dużo w roli mgiełek i lubię ich zapachy :D. Swoją drogą, ja cały rok praktycznie najchętniej sięgam po owocowe i kwiatowe zapachy w kosmetykach, a tu widzę niezłą listę zakupową dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam hydrolaty! A jesienią lubię zapachy cięższe, kadzidlane, otulające, a owocowe odstawiam chwilowo na bok. Taką mam po prostu potrzebę zapachową, żeby jesienią i zimą otulać się ciepłymi zapachami. Ale gdy chcę poczuć się lekko i rześko, albo przypomnieć sobie urlop i słonko wtedy sięgam po któryś z tych kosmetyków i momentalnie przenoszę się na gorącą plażę:) Szczególnie olejek Hagi kojarzy mi się z urlopem nad morzem:)

      Usuń
  2. Same rarytaski tu widzę, uwielbiam pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wybrałam kosmetyki naprawdę godne uwagi:) Ja też lubię gdy kosmetyki ładnie pachną, a od jakiegoś czasu preferuję całkiem naturalne, nawet ziołowe zapachy.

      Usuń
    2. Też bardzo lubię naturalne ziołowe zapachy, lubię też owocowe i z nutą kwiatową, pod warunkiem że zapach nie jest jakiś sztuczny :)

      Usuń
  3. Lato kojarzy mi się z zapachem mango, ananasa i kokosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w drinku z palemką:) Zapach mango lubię, ale ciężko o taki naturalny w kosmetykach, najładniej pachną mi lody o smaku mango:)

      Usuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna