DLACZEGO NIE KUPUJĘ W DROGERIACH STACJONARNYCH { PLUS AKTUALNE ZNIŻKI I KODY RABATOWE }

Zakupy kosmetyczne:) Temat rzeka... Dla niektórych czysta radość, dla innych sposób na poprawienie sobie humoru, jeszcze dla kogoś innego pozycja do odhaczenia na liście spraw do załatwienia. Znacie ten stan przebierania nóżkami w oczekiwaniu na paczkę?:) Macie na liście kontaktów numery telefonów do piętnastu różnych kurierów i listonosza? Jeśli tak to witajcie w klubie nałogowych zakupoholików:) Oczywiście trochę sobie żartuję, ale muszę przyznać, że zakupy robię częściej niż powinnam i potrzebuję, no ale czasem tak trudno się oprzeć nowinkom kosmetycznym, albo polecanym przez wszystkich dookoła hitom. Jeśli chcecie wiedzieć gdzie najczęściej robię zakupy, dlaczego prawie zawsze przez internet, a dodatkowo macie chrapkę na zniżki to zapraszam do dalszej części postu.


tania drogeria internetowa



Bez zbędnych wstępów od razu wyjaśnię czemu przestałam kupować kosmetyki w drogeriach typu Hebe, Rossman itd. Pewnie częściowo się domyślacie, ale główne powody to:

CENA
Kupujecie świetny kosmetyk stacjonarnie, cieszycie się jak dziecko, a dzień później znajdujecie go w sklepie internetowym za pół ceny? Brzmi znajomo?  Brrr...nie cierpię takich sytuacji! Ale faktem jest, że online można kupić niektóre produkty w naprawdę dużo niższych cenach, warto porównywać oferty kilku sklepów.

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Wiadomo..zakupy przez internet można zrobić nawet jadąc autobusem do pracy, albo wieczorem gdy mamy spokojną chwilę dla siebie. Nie trzeba nigdzie chodzić, stać w kolejkach, biegać od jednej drogerii do drugiej żeby porównać ceny. Wszystko na miejscu i w zasięgu ręki ( a raczej komputerowej myszki). Wystarczy kilka kliknięć, szybki przelew internetowy i gotowe.

SZEROKI ASORTYMENT
Często zdarza się, że produkty najbardziej popularne, edycje limitowane czy te w promocji rozchodzą się w drogeriach jak ciepłe bułeczki i szafy świecą pustkami. Cóż  z tego, że wyczaiłam podkład przeceniony o połowę skoro nigdzie nie dostanę mojego odcienia, albo jadę obejrzeć nowości, a zastaję smętne resztki? Zazwyczaj w sklepach internetowych jest dużo większy wybór i nie trzeba bić się o jakiś produkt bo jeśli nie ma go w jednym sklepie to będzie w innym. 

WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU
Podoba mi się, że nie muszę biegać do Rossmana po ulubiony szampon, do Hebe po kosmetyki polskiej marki, której nie ma gdzie indziej, a potem jeszcze do eko drogerii po naturalne mydełka i olejki. Jeśli dobrze poszukasz lub już znasz  z grubsza asortyment drogerii internetowych to skompletujesz cały koszyk w jednym miejscu.

GWARANCJA NOWYCH, NIE OTWIERANYCH KOSMETYKÓW
To jest jeden z głównych powodów mojej decyzji. Strasznie wkurzają mnie te pootwierane i wymacane kosmetyki w drogeriach stacjonarnych. No kurczę, ja rozumiem, że nie zawsze jest dostępny tester, ale szanujmy się nawzajem! Widać to szczególnie podczas dużych promocji jak np w Rossmanie, wtedy na półkach jest po prostu armagedon. Odrzuca mnie fakt, że kilka-kilkanaście osób przede mną wkładało paluchy do pudru czy cienia, albo otwierało tusz do rzęs, który w efekcie jest suchy. Brak słów. 

Oczywiście zakupy przez internet mają także wady bo nie mogę na żywo ocenić np odcienia czy jakości wykonania, dochodzi też koszt przesyłki i czekanie na dostawę. Ale często można trafić na zniżki czy promocje więc koszty dostawy są znikome lub odpadają całkiem, a poza tym niższa cena produktów niweluje te różnice. A jeśli na bieżąco kontrolujemy nasze zapasy to zdążymy wszystko zamówić na czas, zresztą większość drogerii oferuje naprawdę błyskawiczną przesyłkę.

Jeśli ciekawi Was gdzie najczęściej robię zakupy to są to po prostu moje ulubione i zaufane drogerie internetowe: EkoPolka, Iwos, Ekobieca, Minti shop, Cocolita, Pigment, MAKEUP, Ezebra. Wyróżnia je świetny asortyment, dobre ceny, szybka wysyłka i przede wszystkim jakość obsługi. Mogę je polecić z czystym sumieniem.


I na koniec mała podpowiedź dla Was, aktualne zniżki i kody rabatowe:)

ekobieca: 10% rabatu na kosmetyki azjatyckie, kod: azjat10, ważny do 07.10.2018
EkoPolka: 10% rabatu na nieprzecenione produkty, kod: EKOLATO10, ważny do 12.08.2018
Pigment: 20% rabatu na nieprzecenione produkty, kod: pigment6, niestety nie znam daty ważności


A Wy jakie zakupy preferujecie? Wolicie obejrzeć konkretną rzecz przed zakupem czy tak jak ja buszujecie w sieci?:) Udanych łowów Kochani:)


Komentarze

  1. Ja mam po drodze po zakupy, więc lubię :D Nigdy nie kupuję hurtowo, a płacić za każdą przesyłkę to mi na jedno wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy lubi co innego:) Ja po inne zakupy niż kosmetyczne też wolę chodzić stacjonarnie, np ciuchów w ogólnie nie kupuję przez internet. A co do kosztów wysyłki to wiele sklepów oferuje darmową wysyłkę od pewnej kwoty, są też akcje promocyjne z darmową wysyłką, lub można też wybrać odbiór paczki w kiosku Ruchu albo na Stacji Orlen i wtedy wysyłka kosztuje naprawdę niewiele:) polecam ten sposób bo jest szybko, tanio i można odebrać paczkę w swoim czasie bez telefonów od kurierów, awiza itd:)

      Usuń
  2. Też nie lubię zakupów stacjonarnych. Denerwują mnie otwarte produkty, kolejki, braki w asortymencie itp. Lubię kupować przez internet, dla mnie to oszczędność czasu, wygoda i większy wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie większość to ostatnio zakupy stacjonarne. Kiedyś przeważały zakupy internetowe, ale obecnie coraz więcej kosmetyków jest dostępnych stacjonarnie w ciekawych promocjach, więc szkoda mi kombinować z kosztami przesyłki i odbieraniem paczki (lataniem za kurierem po mieście, staniem na poczcie z awizo czy też bieganiem w 38 stopniach do paczkomatu, w którym gotują się moje kosmetyki :P) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo często robię zakupy przez internet i jestem zdania, że taka forma jest bardzo fajna. Tym bardziej, że w sklepie www można płacić szybkimi płatnościami online co jeszcze skraca czas na dostarczenie towaru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stacjonarnie kosmetyki są niebywale drogie, przez internet o wiele taniej zwłaszcza z kodami promocyjnymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie ja robię zazwyczaj zakupy w sklepach internetowych i również od niedawna otworzyłam własny sklep. Muszę przyznać, że dość istotną sprawą jest samo wysyłanie paczek. Jak robić to najtaniej czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/jak-najtaniej-wyslac-paczke i jestem z tego faktu bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna