JESIEŃ, ACH TO TY!

***

Niebo płacze deszczem...niebo złości się wiatrem. Chmury wzięły w posiadanie błękitne niebiosa. Szaro... W tej szarości ognista czerwień liści, soczysty pomarańcz, szlachetne złoto i stonowany brąz. Kolory szeleszczą, kolory wirują, cichutko utkają najpiękniejszy dywan. Krótkie godziny dnia wyrwane ciemności. Płomień świecy wesoło tańczy po ścianach, tkany koc otula gołe stopy zdrętwiałe po spacerze, choć już łapiące czucie w palcach. Paruje herbata z imbirem i cytryną, błogo....Witaj Jesień...






***

Tak mi się dziś nostalgicznie zrobiło. Nostalgicznie, ale nie smutno, co to to nie! Dziś witamy kalendarzową jesień i nieodwołalnie żegnamy lato. Nawet pogoda zdaje się postanowiła zapłakać nad letnimi gorącymi dniami, gołymi łydkami i lodami zjadanymi na kilogramy. Osobiście uwielbiam lato, ale jesień wręcz kocham. Tak, tak, szurnięta jestem, ale ja naprawdę lubię te rześkie poranki, ubieranie się na cebulkę, ciepłe poncza, grube koce, świece zapachowe i wrzosy. No lubię i już;) Dlatego nie będę płakać za latem. W sercu zachowam te ciepłe wieczory, promienie słońca na twarzy, nasze letnie wojaże i tę beztroskę. A powitam jesień uśmiechem i z otwartymi ramionami. Wyciągnę te grube koce, wielkie swetrzyska, ulubione botki, kolorowe szale i będę szurać butami wśród liści. Przeproszę się z parasolem i uwolnię ciepłe kurtki. Witaj jesień!












Komentarze

  1. Mi też szkoda lata, ale jesień też potrafi być piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to kwestia podejścia do życia:) Ja jestem raczej optymistką i wszędzie widzę dobre strony:)

      Usuń
  2. Ciepła kurtka, a w domu koc i jesień też jest spoko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:) Jest mnóstwo fajnych rzeczy, którymi można sobie tę jesień umilać!

      Usuń
  3. Och, ja również kocham jesień. Koce, świece, swetry, liście, gorące herbaty i dyniowe smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha.. nie dość, że pięknie napisane to jeszcze z takim pozytywnym nastawieniem :-D Ja również lubię jesień.. ale lubię też zimę.. oczywiście na wszystkie aspekty każdej pory roku, bo zawsze się znajdzie coś co jest bee.. ale grunt aby znaleźć coś co lubimy jesienią, zimą, wiosną i latem.. i tego się trzymać! Także ciepła herbatka w dłoń, kocyk, termoforek, świece odpalamy i jak tu nie kochać jesieni?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna