EKOCUDA WARSZAWA 2019! MOJE POLECENIA i LISTA ZAKUPOWA

Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda. Do Warszawy zawitają już po raz siódmy, a każda kolejna edycja to coraz więcej wystawców, coraz większe tłumy odwiedzających i naprawdę tysiące wspaniałych kosmetyków. Jeśli mieszkacie niedaleko zachęcam Was do poświęcenia części weekendu i wzięcia udziału w tym wydarzeniu:)



targi ekocuda warszawa



Tak jak w poprzednich edycjach przedstawiam Wam moją subiektywną listę marek, których stoiska trzeba koniecznie odwiedzić:) Zaczynamy:



Lush Botaniclas - moje odkrycie roku:) zakochałam się w kremach na dzień, na noc, olejku do demakijażu i soczku:) jakie to są cudne kosmetyki Moi Drodzy, to trzeba sprawdzić samemu!

Lily Lolo - odkąd używam prasowanego bronzera i pomadki mam ochotę na więcej! wspaniała, naturalna kolorówka

Tint of mint - znany mi tylko z Instagrama producent świec sojowych, na pewno pójdę je powąchać i jakaś wróci ze mną do domu (obawiam się, że niejedna)

Mokosh - kolejne wspaniale pachnące świece, które mają naprawdę niebanalne zapachy, ulubiony kremik Malina, peelingi i balsamy to pewniaki, które można brać w ciemno:)

Nowa Kosmetyka - oni produkują same hity! serio! co kosmetyk to bestseller!

Polny warkocz - zapas micela rumiankowego musi być:) proste, tanie i dobre kosmetyki dla każdego

Naturalna bogini - podziwiam za holistyczne podejście do kobiecości! możecie tam kupić wspaniałe planery i masażery z kamieni naturalnych, a teraz także nowość: perfumy, których jestem bardzo ciekawa!

Ovium - koniecznie zaopatrzcie się w wielorazowe owieczki od Ani! a do nich mydełko by były zawsze czyste i bielutkie

Bydgoska Wytwórnia Mydła - peeling kawowy na sznurku jest bombowy! no i oczywiście wielki wybór mydełek, kul i babeczek, można oczopląsu dostać:)

Mydlarnia Cztery Szpaki - zakochałam się w lekkim olejku do ciała z lawendą i mydełku peelingującym Melisa dynia. warto też spróbować kultowego już szamponu w kostce

Natural Secrets - esencja aloesowa to juz hit, równie świetne jest serum korygujące!

Sensum Mare - tonik i serum polecam mocno, ja może skuszę się na krem pod oczy:)

Bioup - świetny olejek do demakijażu i boskie toniki! Głóg i kocanka to mój hit do cery naczynkowej

Majru Natural Cosmetics - nie znam zupełnie marki, ale kusi bardzo więc pójdę obejrzeć:)

Alchemia lasu - kolejna marka, która bardzo mnie zaintrygowała...piękne, szklane buteleczki i ta nutka tajemniczości...

Felicea - naturalne szmineczki to jest to! ale marka ma mnóstwo innych, fajnych kosmetyków!

KąpieLove - przepiękne kule do kąpieli i nie tylko dla fanek kąpielowych umilaczy

Iossi - te kosmetyki po prostu trzeba znać! a esencja Acerola to mój HIT!!

Plantea - zakochałam się w kremie Microbiota i mam ochotę poznać kolejne gagatki tej marki

Natu Handmade - świetne hydrolaty, masła i konkretna szczota do masażu ciała:)

My Magic Essence - używałam jedynie maseczek, ale są na tyle faaajne, że skusze się jeszcze na cos do oczyszczania twarzy, koniecznie trzeba poznać te kosmetyki!

O Figa - fantastyczne składy, świetne nazwy i super działanie! a niedawno pojawiły się bardzo ciekawe nowości, naprawdę warto tam zajrzeć!

Dworzysk - marka mi nieznana, ale oj jak kusi...kocham lawendę, a proste, minimalistyczne opakowania i rodzaje kosmetyków trafiają w mój gust:)

Asoa - świetny krem z filtrem zawojował internety! jest naprawdę dobry, a w nowej wersji kolorystycznej na pewno zagości u mnie na wiosnę:)

Hagi - niezmiennie zachwycam się pomadą do ciała, świecami, a moja mama pudrem do kąpieli! przewspaniałe kosmetyki!

Dalchemy - polubiłam ogromnie żel do mycia twarzy i balsam do ciała, który wygrałam w konkursie. cudowny jest także krem pod oczy, no nic tylko och i ach..:)

Trawiaste - niesamowicie ciekawe i nietypowe kosmetyki! peeling enzymatyczny ma moc! jestem bardzo ciekawa żelu z peelingiem makowym i innych produktów.

Miodowa Mydlarnia - znacie ich perfumy w kremie? są fantastyczne:) jakie zapachy! do tego mnóstwo fantastycznych kosmetyków, miody, cudeńka takie......:)

Earthnicity - moje ulubione minerały do twarzy! podkład i puder Velvet HD goszczą na mojej twarzy od roku i nie zamierzam zmieniać:) spróbujcie jeśli nie mieliście do tej pory szczęścia do minerałów

La Le - ileż nowości marka wypuściła ostatnio, aż się chce wszystkiego dotknąć, powąchać, zjeść:) takie kolory i zapachy!:) zajrzyjcie koniecznie!



To moje subiektywne wybory na jesienne Ekocuda! co nie oznacza, że nie polecam innych marek, ale lista ta byłaby długa jak stąd do księżyca, a Wy byście się zanudzili.. ( o ile już się to nie stało:)


A co sama planuję kupić? 


Na razie lista wygląda tak: (ale kto wie jak to się skończy)

*peeling kawowy na sznurku z Bydgoskiej wytwórni mydła
*mydełko Ovium
*esencja Acerola Iossi
*pomadka Lily Lolo (kolor wybiorę na miejscu)
*płyny micelarne Polny warkocz
*żele pod prysznic męskie
*żele pod prysznic dla mnie
*krem do rąk Kwiat lipy Yope
*fenomenalny mus i uniwersalnik Klareko
*świeca Tint of mint
*świeca Mokosh
*pianka do mycia twarzy Hola 


Jak widać lista nie jest imponująca, ale systematycznie wykorzystuję zapasy i naprawdę nie robię ostatnio prawie żadnych zakupów! Będzie też kilka rzeczy na prezenty gwiazdkowe, ale o tym oczywiście nie piszę:) A jak Wasze listy zakupowe?


Komentarze

  1. sama też się obkupiłam na ekocudach :) polecam oczywiście przede wszystkim żele i kremy naturalne bez konserwantów, bo od nich zależy w głównej mierze stan naszej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama powoli tworzę sobie listę zakupów, dla mnie to już będą 4 ekocuda :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna