KREM PLANTEA MICROBIOTA POMOŻE TWOJEJ SKÓRZE ODZYSKAĆ RÓWNOWAGĘ

Ten krem towarzyszy mi od ponad dwóch miesięcy i jest dla mnie wielkim zaskoczeniem! Zanim go kupiłam podskórnie czułam, że będzie dla mnie dobry i że może dać mojej skórze to czego potrzebuje... i nie myliłam się! Chodźcie poczytać o kremie, który przywraca równowagę!


plantea




Skład: AQUA, SHEA BUTTER ETHYL ESTERS, ISOPROPYL PALMITATE, ALPHA-GLUCAN OLIGOSACCHARIDE, MALTOOLIGOSYL GLUCOSIDE, POLYGLYCERYL-3 OLEATE, GLYCERIN, HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE, SACCHARIDE ISOMERATE, MAGNESIUM SULFATE, LACTOCOCCUS FERMENT LYSATE, BENZYL ALCOHOL, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, SORBITAN SESQUIOLEATE, ARGININE, DEHYDROACETIC ACID, BENZOIC ACID, TASMANNIA LANCEOLATA FRUIT/LEAF EXTRACT, SORBIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, LACTIC ACID, BIOSACCHARIDE GUM-1, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, SODIUM LEVULINATE, GLYCERYL CAPRYLATE, SODIUM ANISATE

czyli:

SYROP KUKURYDZIANY.
ESTRY MASŁA SHEA 
JAGODY PIEPRZU TASMAŃSKIEGO.
PROBIOTYK
PREBIOTYK
IZOMERAT SACHARYDOWY
NATURALNY POLISACHARYD



krem plantea


Krem Microbiota to jak pisze producent: „Intensywna odbudowa mikroflory bakteryjnej skóry oraz warstwy hydrolipidowej. Połączenie pro- i prebiotyku oraz składników utrzymujących długotrwałe nawilżenie skóry” Na to właśnie liczyłam bo moja skóra zawsze na początku sezonu grzewczego boryka się z przesuszeniem i jest rozchwiana: z jednej strony nadprodukcja sebum, z drugiej suchość i zaczerwienienie. Odbudowa mikroflory bakteryjnej skóry i przywrócenie równowagi hydrolipidowej to była w moim przypadku konieczność i jak się okazuje strzał w dziesiątkę bo cera zaczęła się uspokajać, jest lepiej nawilżona i o dziwo nie wyskakują mi żadne niespodzianki! Po ponad dwóch miesiącach stosowania mogę powiedzieć, że krem stał się jednym z moich ulubieńców w tym temacie! Bardzo ładnie zadbał o zaczerwienioną, wrażliwą skórę. Na zimę jest dla mnie niestety zbyt lekki, ale bardzo chętnie wrócę do niego wiosną!







Komentarze

  1. Zupełnie nie znam produktu, ale jak tak patrzę na działanie, jakie otrzymałaś, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. producent nie kłamie, krem naprawdę przywraca równowagę skórze:) jestem zadowolona!

      Usuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna