ŚWIĄTECZNE PORZĄDKI Z PIERNICZKOWYM KLAREKO

Jak tam Wasze święta Kochani? Mam nadzieję, że spędziliście je tak jak sobie wymarzyliście, a Mikołaj był w tym roku bardzo łaskawy:) Jednak nie byłoby świąt bez choćby minimalnych porządków... a mi w tym roku pomagały w tym produkty Klareko z linii pierniczkowej:) 



Od prawie roku staram się używać tylko ekologicznych i naturalnych środków czystości, a te konkretne kupiłam na Ekocudach w listopadzie i od tamtej pory używam z prawdziwą przyjemnością. Wybrałam wersje pierniczkowe i one naprawdę pachną piernikową nutą:) 


Uniwersalnik leci do blatów, mebli, parapetów i wszelkich innych powierzchni, które nie wymagają mocnego oczyszczenia. Robi co ma robić, nie zostawia smug ani mocnego zapachu, jest wielozadaniowy!


Natomiast tam gdzie potrzeba silnego działania wkracza Fenomenalny mus czyszczący i o rany, to jest prawdziwa petarda!On czyści jak szalony! Kuchenka lśni w kilka minut! W czajniku można się przeglądać jak w lustrze! Piekarnik znów zachęca do pieczenia. Ale nie tylko kuchenne sprawy załatwi ten mus.. Osad na kranie?..czemu nie! Biała podeszwa trampków..? żaden problem! Fugi...? Znów czyste. Jestem zachwycona tym produktem! Choć obawiam się o jego wydajność..ale o tym wypowiem się za jakiś czas. 


Ważne, że skład tych produktów jest naprawdę prosty i przyjazny, a opakowania wielorazowe ( mina kupić uzupełnienia) ale też zdatne do recyklingu. Klareko dba o bezpieczne stężenie składników, skuteczność ich działania, ale także o środowisko! Bardzo mi się to podoba! Kusi mnie tez bardzo ich nowość czyli mydło do czyszczenia pędzli w szklanym opakowaniu! Oj sprzątanie z Klareko naprawdę jakieś takie przyjemniejsze:)


Komentarze

  1. JA mam linię lawenda pomarancza a ta musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm zachęcają do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami i ich skutecznością. Nazwy mają pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna