NATURALNE SPRZĄTANIE Z KLAREKO

Ta rodzinka Klareko w wersji Słodka pomarańcza i lawenda towarzyszy mi od grudnia! I od tamtej pory nie kupiłam żadnego innego produktu do sprzątania( mam jeszcze mus i płyn do tkanin tej marki). To chyba o czymś świadczy?:) Idealnie wywiązują się ze swoich zadań i nie mam potrzeby zmieniania ich na inne środki.




 

Uniwersalnik

Jak nazwa wskazuje do wszystkiego! Czyszczę nim blaty, parapety, podłogę, klamki, buty, torebki i mnóstwo innych rzeczy;) Ma ładny lawendowo-cytrusowy zapach, który nie dusi, a wręcz uprzyjemnia sprzątanie. Nie zostawia smug, dobrze współpracuje ze ściereczkami wszelkiego rodzaju i z różnymi powierzchniami! Jest łagodny i nie musicie się martwić, czy można go użyć np do blatów w kuchni? Bo bez obaw można! Nie pozostawia zapachu, ani żadnej klejącej czy wyczuwalnej warstwy. Jego wielka zaletą jest też to, że gdy potrzebujecie coś szybko posprzątać  można go złapać w dłoń i działać, bez zastanawiania się czego użyć:) Po prostu użyj uniwersalnika:) Bardzo go lubię!

Skład: woda, alkohol izopropylowy, wodny roztwór kwasu octowego, naturalne olejki eteryczne: pomarańczowy i lawendowy.



Lśniące szyby i lustra.

Stosuje zgodnie z przeznaczeniem do szyb i luster, ale nie tylko. Czasem gdy się pomylę, a czasem celowo używam go do różnych innych powierzchni. Dobrze daje sobie radę z tłuszczem i brudem. Na szybach nie zostawia smug, ale nie można go napsikać za dużo bo ciężko będzie go zmyć i będzie się mazać. Używałam go i z ręcznikami papierowymi i ze ściereczkami i za każdym razie jest ok, a mycie jest szybkie i łatwe:)

Skład:  woda, wodny roztwór kwasu octowego, alkohol izopropylowy, naturalne olejki eteryczne: pomarańczowy i lawendowy


 

Do zadań specjalnych

Nazwa mówi sama za siebie i oznacza dokładnie to co macie na myśli ;) Bo ten płyn poradzi sobie tam gdzie inne poległy. Pięknie wyczyścił mi osad z kamienia wokół kranu! A próbowałam wcześniej wieloma innymi środkami! Ma mocny zapach więc radzę nie psikać na raz dużych powierzchni bo nie będziecie mieć czym oddychać. Oczyścił brudne parapety na zewnątrz, meble ogrodowe, białe trampki, osady pod prysznicem i w zlewie! Poradził sobie także z czarnymi plamami na drzwiach i brudem w rogach podłogi łazienki:( Jednym słowem: gdzie inne nie mogą tam Do zadań specjalnych poślij!:) 

Skład: ekstrakt ziołowy na bazie wodnego roztworu kwasu octowego, naturalne olejki eteryczne: pomarańczowy i lawendowy.



Polecam Wam mocno Klareko bo świetnie daje sobie radę z domowymi zabrudzeniami rożnego rodzaju, a satysfakcja z używania eko-środków do czyszczenia jest naprawdę bezcenna! Odsyłam Was też do poprzedniego wpisu o Fenomenalnym musie czyszczącym Klareko. Znacie? Lubicie?

Komentarze

  1. lubię takie ekologiczne produkty, choć tej marki nie znałam, na pewno wypróbuję :) na razie w domu mam ekologiczny odświeżacz powietrza, płyn do czyszczenia toalet oraz umywalek i wanien :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna