DUET IDEALNY DO BRWI

Zadbane i ładnie podkreślone brwi tworzą oprawę oczu i dodają rysom naszej twarzy wyrazistości i charakteru. Wstyd się przyznać, ale przez długi czas zaniedbywałam temat brwi, ale były to czasy liceum i moje brwi na szczęście były wtedy gęste więc może nie wyglądało to tragicznie?:) Od lat natomiast szukam idealnego dla mnie sposobu podkreślenia brwi i chyba jestem blisko znalezienia ideału:) Chodźcie poczytać:)




Czego ja nie stosowałam do brwi:) Były pomady, były kredki zwykłe, woskowe i jeszcze inne, były pudry, woski i cienie do brwi. Próbowałam je podkreślać pędzelkami, pisakami, gąbeczkami. Krótko mówiąc sporo tych kosmetyków przetestowałam. Jednak najbardziej przypadł mi do gustu sposób jaki stosuję obecnie czyli kredka do brwi plus utrwalenie jej żelem. Efekt jaki dzięki temu osiągam jest naturalny i nie przerysowany, pasuje do mnie.


Produkty które spisują mi się najlepiej to kredka  do brwi Kobo Eyebrow Pencil nr 104 Nightfall oraz pielęgnacyjny żel do rzęs i brwi Catrice Lash Brow Designer. Poniżej zbliżenie szczoteczki żelu oraz kredki.




Kredka Kobo jest w chłodnym odcieniu błota jak ja to nazywam:) Miałam również kolor 303, ale był dla mnie zbyt szary. Natomiast 304 jest idealny. Kredka jest odpowiednio twarda, naprawdę Kobo ładnie wyważyło jej konsystencję. Nie łamie się i nie rozmazuje, ale też nie jest na tyle twarda by używanie jej było nieprzyjemne. Nie jest też zbyt woskowa, jak niektóre kredki. Ta idealnie sunie po brwiach, można nią zaznaczyć kontur, uzupełnić ubytki i domalować pojedyncze włoski. Zawiera witaminę E i wosk pszczeli, choć przyznaję, że w produktach do brwi nie bardzo zwracam uwagę na skład. Utrwalona żelem pięknie się utrzymuje cały dzień.

Natomiast wspomniany żel Catrice z założenia ma być nie tylko żelem utrwalający, ale także dzięki zawartości pantenolu żelem pielęgnacyjnym. Cóż..jak dla mnie sam pantenol to za mało by nazwać produkt pielęgnacyjnym, no ale nie czepiam się.  Żel jest bezbarwny, ma szybkoschnącą formułę z czym akurat się zgodzę, bo szybciutko zasycha i trzyma rzęsy w ryzach cały dzień. Naprawdę jego trwałość jest świetna, włoski są na swoim miejscu do momentu zmycia produktu. Dzięki temu, że jest bezbarwny będzie fajnie współpracował z różnymi odcieniami produktów do brwi. Jest wegański i testowany dermatologicznie. Ja używam go tylko do brwi, nie wiem po co miałabym go nakładać na rzęsy skoro na nich zaschnie....przed tuszem? po tuszu? na noc? Nie ma w składzie super pielęgnujących składników bym chciała używać go jako produktu wzmacniającego więc nawet nie próbuję:) Jako żel do stylizacji i utrwalenia sprawdza się świetnie i w takim charakterze będę go używać.


Oba te kosmetyki sprawdzają się u mnie idealnie, brwi są ładnie podkreślone, utrwalone, a efekt pasuje do mojej twarzy. Chwilowo więc nie szukam innych produktów do brwi, chyba że coś samo wpadnie w moje ręce:) A jakie są Wasze ulubione sposoby podkreślenia brwi? Dajcie znać w komentarzu. Miłego dnia:)















Komentarze

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie takie zestawienie na pewno stanowi bardzo udany duet i mnie to wcale nie dziwi. Jestem zdania, że praktycznie każda kobieta musi mieć te elementy u siebie w kosmetyczce. Ja jestem zdania, że świetnej jakości kosmetyki można kupić z firmy https://eveline.pl/ i ja właśnie najczęściej tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna