ROZŚWIETLAJĄCA MASECzKA BE.LOVED Z WITAMINĄ C

Witajcie Kochani po chwilowej przerwie. Duużo spraw nałożyło mi się w jednym czasie, dlatego aktywna byłam tylko na instagramie, a na bloga zwyczajnie brakowało mi czasu:( Ale jestem i przynoszę Wam recenzję cudownej maseczki od Be.Loved



maseczka beloved



Maseczka z witaminą C Brighten Your Mood bo o niej mowa, to maseczka z glinką różową, witaminą C i guaraną polecana do cery naczynkowej, wrażliwej, skłonnej do przebarwień. Zawiera tylko naturalne składniki, nie znajdziecie w niej substancji konserwujących, sztucznych zapachów ani innych niepotrzebnych dodatków. A dzięki zawartości witaminy C i guarany:
🔸dodaje cerze świeżości i blasku
🔸oczyszcza
🔸rozjaśnia przebarwienia 
🔸poprawia koloryt
🔸wygładza nierówności
🔸odświeża cerę zanieczyszoną
🔸dodaje cerze sprężystości i miękkości 


A jak działanie? 
Zanim o tym to muszę, po prostu muszę zacząć od samego opakowania bo to pierwsza moja maseczka w szklanym, ciężkim flakonie.. przyznajcie sami, że prezentuje się niezwykle elegancko i luksusowo. To nie jest standardowy słoiczek z ciemnego szkła...to piękna ozdobna buteleczka.  I w dodatku jest w duchu zero waste. Zawartość jest również świetna bo połączenie glinki różowej, owsa, guarany i witaminy C sprawia że skóra jest nie tylko dobrze oczyszczona i odświeżona, ale pełna energii i po prostu ładniejsza. Maseczka koi stany zapalne i nie powoduje podrażnień, moja skora po zmyciu nie była zaczerwieniona tylko zmatowiona i wyglądała zdrowo. Bardzo mi się podobał ten efekt rozjaśnienia i upiększenia. Jedyna rzecz do której się przyczepię to zapach. Niestety nie pachnie ona zbyt pięknie, ta woń przypomina mi zapach farby w salonie fryzjerskim. Dlatego też po pierwszym razie nie rozrabiałam jej już z wodą tylko z jogurtem naturalnym i dodatkiem olejku eterycznego lub dodawałam do innych maseczek. To jedyny minus jaki zauważyłam. Poza tym jest to naprawdę porządna, mocna w działaniu i warta uwagi maseczka. Kolejny produkt od Be.Loved który mnie zachwyca.




Już niedługo kolejna edycja targów Ekocuda, jeśli tylko będziecie mieli okazję się wybrać polecam się zaopatrzyć w to cudeńko:) A teraz biegusiem na stronę Be.Loved bo takich perełek jest tam więcej!:)



Komentarze



zBLOGowani.pl

Copyright © na tropie piękna